برنامه‌ریزی کارشناسانه، لازمه رونق فرودگاه خرم‌آباد

با وجود اینکه برخی مسافران به دلایل مختلف مجبور به رفت و امد چند بار در هفته مسیر خرم اباد-تهران یا بالعکس هستند از افزایش قیمت یکدفعه و ناگهانی بیلیط هواپیما در این مسیر گلایه دارند.

سجاد بهاروند *

فرودگاه خرم اباد در حال حاضر فقط میزبان یک شرکت هواپیمایی برای جابجایی مسافران از خرم آباد به تهران و بالعکس می باشد.
علاوه بر این افزایش نجومی قیمت بیلیط باعث شده باتوجه به اینکه مردم از لحاظ مالی توانایی تهیه بیلیط راندارند از تردد با هواپیما صرف نظر کرده و فرودگاه خرم اباد را با کمبود مسافر روبرو سازد.

صرف هزینه های کلان نوسازی فرودگاه
در دوره های گذشته مدیریتی، هزینه های کلانی برای نوسازی و ارتقاء فرودگاه خرم اباد هزینه شد اما اگر بنا باشد تعداد پروازها یا تنوع شرکت ها کاسته شود یا قیمت بیلیط هواپیما افزایش سرسام اوری داشته باشد شاهد رونق در فرودگاه نخواهیم شد بلکه رکود هم بر این فرودگاه حاکم خواهد شد.

ساعات و تعداد پروازها از جمله عواملی هستند که در افزایش یا کاهش تقاضا نقش موثری می توانند ایفا کنند ،همچنین بسیاری از افرادی که با هواپیما تردد می کنند مایل هستند صبح در ساعات اولیه اداری در تهران حاضر شده که کارهای خود را انجام دهند و مجدد بعد از اتمام کارهای خود با پرواز دیگری به استان برگردند اما
افزایش ناگهانی قیمت بیلیط هواپیما باعث می شود نوعی بحران در فرودگاه خرم اباد بوجود اید که قطعا به نفع فرودگاه خرم اباد نیست .
با این شرایط انتظار می رود مسئولان کشوری و استانی با تدابیر مدیریتی خود به فکر چاره اندیشی برای رونق در پروازهای فرودگاه خرم اباد باشند.

*  فعال اجتماعی-رسانه‌ای

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =