بابک کریمی، بازیگر سینما، واکنشی متفاوت به تعطیلی نمایشگاه تهمینه میلانی داشت و به کنایه، این اتفاق را به تمام عاملانش که روی سانسورچیان و دلواپسان را رو سفید کرده‌اند، تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بابک کریمی، بازیگر فیلم‌هایی چون «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» در واکنش به تعطیلی نمایشگاه نقاشی‌های تهمینه میلانی با نام «فیلم‌هایی که نساختم» در اینستاگرام نوشت: «به تمام دانشجویان رشته هنر و متخصصینی که باعث تعطیلی نمایشگاه خانم میلانی شدند، تبریک می‌گم. یک شب تمام سانسورچیان، دلواپسان و گروه‌های فشار را رو سفید کردین.»

واکنش بابک کریمی به تعطیلی نمایشگاه تهمینه میلانی

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خطیبی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    20 2
    به عنوان یک گالری دار من از دانشجویان تشکر میکنم. برخلاف شما واتفاقا پستی که در اینستاگرام جناب پرستویی بزرگوار دیدم اگر کسی فیلم ویا سکانسی از هنر شما رو جز بجز کپی کند چه حالی میشوید؟ ایشان به نوعی جسارتا دزدی کرده اند ازهنر هنرمندی دیگر. اگر حداقل ذکر میکردند که کپی کرده اند حرجی نبود اما وقتی کپی جز به جز میکنیم و ادعای هنر مندی داریم این نمیشود .اثار هنرمندانی که برای هنرشان زجرها کشیده اند به قیمتی که ایشان برای اثار کپی شده بدون اجازه قیمت گذاشته اند هم نبود. به چه چیز این هنر ارزش قایلید نمیدانم. هنر کپی کردن از اثار بقیه نقاشان صرفا در اموزشگاهها میباشد برای یادگیری. یعنی ایشان شاید در سینما حرفی برای گفتن داشته باشند اما در نقاشی صرفا یک مبتدی صرف نه بیشتر.دفاع بیجا نکنیم یا حق