۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
یوفا کریس رونالدو را نقره داغ می‌کند!

بانک ورزش:یوفا احتمالا کریس رونالدو را برای رفتار غیر ورزشی در مسابقه با والنسیا با مجازات مضاعف روبرو می کند!

 در جریان پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) یوونتوس مقابل والنسیا در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو با جیسون موریو، مدافع کلبمیایی والنسیا درگیری مختصری پیدا کرد که فلیکس بریش، داور آلمانی پس از مشورتی که با داور کنار دروازه داشت، با کارت قرمز مستقیم فوق‌ستاره پرتغالی بانوی پیر را اخراج کرد. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسد که فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس موهای جیسون موریو را کمی می‌کشد.

شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر داد؛ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پرونده انضباطی در خصوص کریستیانو رونالدو باز کرده است. قرار است در تاریخ 27 سپتامبر (پنجشنبه 5 مهر) کمیته کنترل، انضباطی و اخلاق یوفا در این خصوص تصمیم‌گیری کند و نتیجه آن نیز پس از نشست اعضای این کمیته اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ رونالدو قطعاً محرومیت یک جلسه‌ای‌اش در نتیجه گرفتن کارت قرمز در بازی با والنسیا را سپری خواهد کرد و این بدین معناست که او بازی بعدی یووه مقابل یانگ‌ بویز سوئیس را از دست خواهد داد. بر اساس آئین‌نامه انضباطی یوفا، اگر اعضای کمیته کنترل، انضباطی و اخلاق یوفا حرکت کریس 33 ساله را حرکتی خشن تشخیص دهند، او حتی ممکن است با یک یا دو جلسه محرومیت بیشتر مواجه شود و این یعنی اینکه رونالدو حتی ممکن است بازی با منچستریونایتد را نیز از دست بدهد.

«ESPN» البته مدعی شد، بعید به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالد با محرومیت بیشتری مواجه شود. همچنین باشگاه یوونتوس طبق قوانین یوفا نمی‌تواند درخواست فرجام‌خواهی برای برداشته شدن محرومیت یک جلسه‌ای  رونالدو در نتیجه گرفتن کارت قرمز را بدهد.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =