سایت باشگاه استقلال نوشت: امیرحسین فتحی گفت که متأسفانه برخی بیرون از باشگاه، چشم به نیمکت وینفرد شفر و صندلی باشگاه استقلال دارند.

ضیافت شام باشگاه استقلال در آستانه دربی پایتخت و در شب هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس این باشگاه برگزار شد. در این مراسم امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه، جواد قراب و اکبر ملکی اعضای هیئت مدیره، نصرالله عبداللهی مدیرفنی، علی جباری، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی، هادی مباشری معاون اجرایی، علی خطیر معاون ورزشی، اعضای کمیته‌های فنی، فرهنگی، پیشکسوتان، انضباطی و کادرفنی و بازیکنان حضور داشتند.

در این مراسم، فتحی ابتدا دقایقی در جمع بازیکنان صحبت کرد. سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه مراسم شب گدشته در جمع حاضران گفت: امشب عصاره‌های باشگاه استقلال در این مکان حضور دارند. سلطان علی جباری شناسنامه باشگاه است. نصرالله عبداللهی و مهدی کشاورز از بزرگان باشگاه هستند. اعضای کمیته‌های فنی، پیشکسوتان و انضباطی باشگاه نیز در کنار ما حضور دارند که خود من نیز با آنها خاطرات بسیاری دارم. به یاد دارم که چهل سال پیش در دربی به ورزشگاه رفتم و آقای نراقی که اینجا حضور دارد، گل تساوی را زد.

وی افزود: متأسفانه برخی از بیرون باشگاه خط می‌دهند و چشم به نیمکت وینفرد شفر و صندلی‌های باشگاه دارند. پرویز مظلومی و بهتاش فریبا که همواره بی‌ چشمداشت در کنار استقلال بودند، امشب اینجا هستند. مجید نامجومطلق ستاره خوش‌فکر تیم در کنار ما حضور دارد. مجید رضایی نیز در کنار امید روانخواه که در دربی گلزنی کرد و محمد مومنی که فردی تحصیلکرده و فنی است. استاد محمد فنایی نیز در جمع ما حضور دارد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: قبل از دربی است و از شما می‌خواهم پس فردا خودتان باشید و شجاعانه بازی کنید. اگر یک درصد شکست خوردید، می‌گویم باخت برای من است. می‌گویم هیچ کسی، نه ابراهیمی، نه تیام، نه جپاروف و نه هیچ کسی مقصر نیست و من فقط مقصرم.از شما می‌خواهم شجاع باشید و رو به جلو بروید.اگر برنده بودید،این برد برای شماست.آقای شفر،هواداران شما را امسال مانند پارسال دوست دارند. شجاعانه به میدان بروید و برای پیروزی بجنگید.

در ادامه این مراسم، وینفرد شفر دقایقی بعد از صرف شام در جمع حاضران گفت: وظیفه خودم می‌دانم از باشگاه که برای برگزاری این مراسم زحمت کشید تا در کنار یکدیگر حضور داشته باشیم و ساعاتی را سپری کنیم، تشکر کنم. از حضور در جمع بازیکنان قدیمی و اسطوره‌های باشگاه خوشحالم. هیچ نگرانی بابت دیدار دربی نداریم و برای این دیدار آماده ایم. ما فصل گذشته در کنار یکدیگر بودیم و موفقیت و قهرمانی جام حذفی در شرایطی به دست آمد که ما باهم بودیم. امسال نیز باید باهم به سمت موفقیت حرکت کنیم و در کنار یکدیگر برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم و موفقیت تنها در شرایطی به دست می‌آید که در کنار یکدیگر باشیم و برای آن تلاش کنیم.

 


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =