ایلنا نوشت: امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آمریکا دیگر امنیت نخواهد داشت و آنچنان به آنها حمله می‌شود که آمریکا، اسرائیل و عربستان را پشیمان و روز آنها را سیاه خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در نماز جمعه این هفته تهران به شایعه‌پراکنی‌هایی که در جامعه وجود دارد، اشاره و خاطرنشان کرد: جو فضای مجازی در اختیار بیگانگان است و هر نوع سخن دروغی که بخواهند را از این طریق به گوش مردم می‌رسانند و انسان‌ها را نسبت به نظام بدبین می‌کنند. من نمی‌دانم مسئولان تا کی باید این وضع را ادامه دهند یا چه زمانی می‌خواهند از خواب بیدار شوند. تشکیلات ما اینطور نیست که ابزاری برای دشمن باشد. این خوب است که ما خودمان مقالاتی را در فضای مجازی منتشر کنیم اما دشمن در این برنامه بسیار فعال است و باید جلوی سوءاستفاده دشمن گرفته شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به زمان جنگ ابراز داشت: امام راحل در بهمن ۶۲ فرمان هفت ماده‌ای را صادر کرد. در جنگ باید اسرار حفظ شود و در بحث تقیه یکی از بحث‌‌‌ها مربوط به حفظ اسرار است. ما در نظام‌مان اسرار فراوانی داریم که به دشمن نگفته‌ایم. دشمن نمی‌داند ما چه امکانات، قدرت‌ها و نیروهایی در سراسر کشور و انسان‌هایی آزاده به انقلاب داریم که اگر رهبر اشاره کند آنها تل‌‌آویو را با خاک یکسان خواهند کرد و اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آمریکا دیگر امنیت نخواهد داشت و آنچنان به آنها حمله می‌شود که آمریکا، اسرائیل و عربستان را پشیمان و روز آنها را سیاه خواهد کرد.

موحدی کرمانی

وی افزود: مستکبران وقتی بیدار می شوند که سیلی محکمی بخورند. ترامپ فکر نمی کرد روزی پیش آید که در مجمع عمومی سازمان ملل کشورها به او بخندند، جا داشت که او گریه کند حتما روزی می رسد که گریه کند. خوشبختانه سیاست های ضعیفش پیوسته مورد تمسخر دنیا قرار گرفته است. التماس می کند ایران با او حرف بزند و ایران از او روی بر می‌گرداند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =