معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: امروزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی این نهاد به مانند نگینی در شهر می درخشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی نواداد در آیین رونمایی از «کتاب اردبیل» که در عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد، ضمن تحسین رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل در امورات مربوط به توسعه شهر، تصریح کرد: رونمایی از کتاب اردبیل با هدف معرفی تاریخ و هویت شهر، بمانند سایر اقدامات فرهنگی و برگزاری آیین های مناسبتی توسط شهرداری اردبیل یک اقدام ارزشمند و ماندگار در شهر است.

وی گفت: اردبیل گوشه ای از بهشت است و زیبایی های این منطقه بایستی همیشه در دسترس باشد که این کتاب، اثر هنرمند برجسته شهر می تواند گویای هویت تاریخی و فرهنگی کهن شهر اردبیل باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل ادامه داد: ضروری است تمامی مسئولین اهتمام ویژه ای در فراهم کردن زیرساخت های توسعه فرهنگی و اجتماعی داشته باشند چرا که بدون ارتقا توسعه فرهنگی و اجتماعی، توسعه شهر امکان‌پذیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های شهرداری اردبیل در برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های هفته اردبیل، تاسوعا و عاشورای حسینی مانند پاکبانان محرم به اقدامی ماندگار در شهر تبدیل شده است، افزود: باید اقداماتی که موثر در پاسداشت هویت، تاریخ و اصالت شهر است، ارتقا و افزایش یابد.

علی نواداد

نواداد بیان کرد: اردبیل از دیرباز مهد هنر و فرهنگ بوده و به عنوان یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران شناخته می شود که شایسته است با اقدامات فرهنگی و هنری این سبقه فرهنگی و تاریخی را بیش از پیش به مردم کشور معرفی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =