ایسنا نوشت: وزارت خارجه کویت به اخبار منتشر شده درباره بی‌نتیجه بودن سفر محمد بن سلمان به کویت واکنش نشان داد.

به گزارش روزنامه رأی الیوم، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز یکشنبه سفر بسیار کوتاهی به کویت داشت که در جریان آن با صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر این کشور دیدار کرد.

در این دیدار که کمتر از دو ساعت به طول انجامید بنا به گفته مقامات سعودی، درباره "آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و منافع مشترک و تلاش برای حمایت از کار مشترک در چارچوب شورای همکاری خلیج فارس" صحبت کردند.

 

ولیعهد عربستان و امیر کویت

 

قرار بود در این دیدار درباره استخراج نفت از منطقه‌ای در مرزهای عربستان و کویت و همچنین پرونده قطر نیز صحبت شود. رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سفر کوتاه بن سلمان را بی‌نتیجه و شکستی برای او در همراه کردن کویت با خود در پرونده‌های منطقه‌ای و مشترک ارزیابی کرده بودند.

در همین راستا، وزارت خارجه کویت در واکنش به اخبار رسانه‌ها درباره بی‌نتیجه بودن سفر بن سلمان به این کشور گفت: ما از اخبار دروغ رسانه‌ها بسیار متأسفیم. این اخبار درباره نتایج سفر بن سلمان صحت ندارد. هدف چنین اخباری توهین به روابط برادرانه میان دو کشور است.

در بیانیه این وزارت‌خانه آمده است: مذاکرات صورت گرفته براساس روحیه برادرانه میان دو کشور و تأکید بر منافع مشترک و پیش‌برد فعالیت‌های شورای همکاری خلیج فارس بود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =