تسنیم نوشت: حسام‌الدین آشنا در واکنش به اجتماع امروز بسیجیان در حضور رهبر انقلاب، آن را قدرت‌نمایی ملی ایران در برابر براندازان دانست.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور در رشته‌توئیتی در واکنش به اجتماع پرشور بسیجیان در ورزشگاه آزادی نوشت: آزادی امروز بسیجیان را در آغوش گرفته است. آزادی امروز نه یک ورزشگاه که یک رزمگاه است.

آشنا در توئیت خود می‌گوید: حضور پرشکوه زنان و مردان ایرانی از هر قوم و قبیله و از هر سن و طبقه، قدرت‌نمایی ملی ایران در برابر براندازان است. اجتماع عظیم آزادی پاسخ قاطع رهبری و مردان و زنان بسیجی سراسر کشور به تهدید و تحریم آمریکاست.

توئیت حسام الدین آشنا درباره همایش بسیجیان

همایش صدهزار نفری بسیجیان صبح امروز(12فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران با حضور امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله2" از نهم شهریور ماه امسال و در دو مرحله آغاز شده است. در مرحله اول این رزمایش 1000 گردان بیت المقدس در بیش از 500 شهرستان کشور آمادگی رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

در مرحله دوم این رزمایش 150 هزار بسیجی در قالب 8 هزار گروه جهادی در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات عمرانی، پزشکی و آموزشی به مردم مناطق محروم کشور پرداختند.

پایان بخش مرحله دوم این رزمایش اجتماع 700 هزار نفری بسیجیان در تمامی استان‌های کشور است که این برنامه در تهران با اجتماع 100 هزار نفری بسیجیان تهران در ورزشگاه آزادی و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =