لژیونرها امشب برای تیم‌های باشگاهی‌شان به میدان رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه ترابزون اسپور که وحید امیری و سید مجید حسینی را در اختیار دارد به مصاف آکیسار اسپور رفت. این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود ترابزون خاتمه یافت تا دومین برد متوالی ترابزون  به دست آید. وحید امیری و سید مجید حسینی از ابتدا در ترکیب حضور داشتند.  وحید امیری در دقیقه 66 میدان را ترک کرد. سید مجید حسینی هم 90 دقیقه در میدان حضور داشت و برای ترابزون بازی کرد.

بازی پایانی هفته یازدهم فورتونا لیگ اسلواکی امشب (یکشنبه) میان تیم‌های اسپارتاک ترناوا و سرد برگزار شد که پیروزی 2 بر یک میزبان را به دنبال داشت. باکوس (28) و گودال (47 - پنالتی) زننده گل‌های تیم اسپارتاک ترناوا بودند. گل تیم سرد نیز در دقیقه 22 حاصل شد. علی قربانی، مهاجم ایرانی تیم اسپارتاک ترناوا 90 دقیقه برابر سرد بازی کرد.
همچنین در چارچوب هفته دهم لیگ برتر کرواسی امشب (شنبه) تیم قعرنشین رودس میزبان دینامو زاگرب بود و 3 بر صفر شکست خورد. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم دینامو زاگرب بازی کرد.
در لیگ بلژیک اما بروژ در خانه استاندارد لیژ به میدان رفت و سه بر یک شکست خورد. کاوه رضایی به دلیل مصدومیت همچنان در فهرست نفرات اصلی بروژ قرار ندارد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =