ایلنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی‌تهران بزرگ علت برخی تاخیرهای پلیس ۱۱۰ در محل حادثه را تشریح کرد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که چرا برخی اوقات پلیس با تاخیر در محل حادثه حضور می‌یابد، اظهار داشت: روزانه ۳۳ هزار تماس داریم که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تماس به تماس‌های عملیاتی تبدیل می‌شود و این یعنی واحدهای عملیاتی ما باید ۱۳ هزار و ۵۰۰ بار در صحنه حضور یابند و به خواسته‌های مردم رسیدگی کنند. او با بیان اینکه بیشترین مشکل پلیس در ساعات بعدازظهر است، گفت: در ساعت بعدازظهر هم حجم تماس‌ها بالا می‌رود و هم پیک ترافیک آزاردهنده می‌شود. من شخصا این موضوع را بررسی کردم و دیدم گاهی در یک زمان پنج مورد به یک واحد پلیس ۱۱۰ واگذار شده و وقتی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم همه واحدهای ۱۱۰ آن منطقه به همین شکل درگیر هستند. همین موضوع سبب می‌شود، حضور پلیس مقداری با تاخیر برگزار شود.

سردار رحیمی‌ ادامه داد: البته باید به‌ویژه در ساعات پیک تعداد نیروها را بیشتر کنیم، اما مشکل جدی در این بخش نداریم. او تاکید کرد: در حال حاضر تا ۸۰ درصد از حضور ما در صحنه، در بازه زمانی ۷ دقیقه صورت می‌گیرد، اما حضور ۲۰ دقیقه‌ای یا ۳۰ دقیقه‌ای هم داریم. فرمانده نیروی انتظامی‌ تهران بزرگ خاطرنشان کرد: سیستم کال‌سنتر داریم و اطلاعات در آن ثبت می‌شود.تاکید کرده‌ام در مواردی که پلیس تاخیر دارد، رسیدگی صورت بگیرد و اگر ماموری کم‌کاری یا سهل‌انگاری دارد با او برخورد شود. سردار رحیمی‌ با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایات خود را از عملکرد پلیس ۱۱۰ به شماره ۱۹۷ اعلام کنند، گفت: به تمامی‌ شکایاتی که از این طریق ثبت می‌شود، به صورت ویژه و بدون طرفداری از مامور، رسیدگی می‌کنیم.

۴۲۲۳۸

کد خبر 810638

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =