سیدجلال حسینی مهمان برنامه نود این هفته بود. او بعد از مدت‌ها فرصتی داشت تا هر آنچه در دلش مانده بود از پرسپولیس گرفته تا تیم‌ملی ، همه را بگوید. حرف هایی که هواداران فوتبال منتظر شنیدنش بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس، مهمان برنامه این هفته نود بود و درباره وضعیت اخیر پرسپولیس، خودش و البته تیم ملی با عادل فردوسی پور صحبت کرد. در این برنامه با حضور حسینی آنالیزهای مختلفی از عملکرد فوق العاده سیدجلال در پرسپولیس پخش شد که نشان از پیشرفت او نسبت به سال قبل داشت و به قول نویسنده های برنامه نود حسینی در حال حاضر حتی زمان را هم شکست می دهد. کاپیتان پرسپولیس همچنین صحبت هایی با عادل داشت که مهم ترین بخش های آن را می خوانید:

هر روز بهتر از دیروز
خیلی سخت است. هرچقدر سن بالاتر می رود وضعیت برای مدافع سخت تر می شود. اما خدا را شکر می کنم. ما بدنساز بسیار خوبی داریم که فکر می کنم خیلی به من و همه بازیکنان کمک کرده. من هم مثل همه تمرین می کنم و توانستیم تیم خیلی خوبی داشته باشیم. من از همه هواداران و خانواده ام تشکر می کنم. درباره زندگی سالم گفتید و من فکر می کنم با وجود این همه حاشیه در فوتبال ایران حضور یک خانواده برای داشتن این زندگی سالم مهم است. ما جوان های زیادی داریم که خیلی زود در این فوتبال پرحاشیه محو می شوند. من فقط توانستم خودم را از حاشیه دور کنم تا از فوتبال دور نشوم.

 

جنگ آسیایی برای قهرمانی
پرسپولیس نابرابر مقابل حریفانش بازی می کند. با مشکلاتی که پیش آمده. من اینجا هستم تا به مردم درباره مشکلات بگویم. مثلا همین امروز ما فقط 6 نفر سر تمرین تیم بودیم. 10 بازیکن ما حضور نداشتند. دو هفته دیگر قرار است با السد دوباره بازی کنیم. تیمی که خیلی شخصیت دارد و می تواند بر ما غلبه کند. ما بازی سختی را در قطر پشت سر گذاشتیم. ما با کلی غایب بازی کردیم اما بازیکنان جوان مان خیلی زحمت کشیدند. خیلی از بازیکنان مان مثل شجاع با درد و مصدومیت زیاد بازی می کنند. ما خیلی مشکل داریم اما باز هم خدا را شکر خیلی تلاش کردیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم. اما بازی برگشت هنوز مانده. ما فقط به خاطر گل زده در خانه حریف فقط یک درصد راه را رفتیم و اینجا با یک تیم حرفه ای بازی داریم. بدون حسین ماهینی، بدون امید عالیشاه و تا 10 روز دیگر 10 بازیکن مان هم نیستند. خیلی دوست دارم مردم فریب نخوردند از اینکه ما راحت می توانیم السد را شکست دهیم. بازی مان خیلی مهم است و امیدوارم باشگاه درست برنامه ریزی کند تا هواداران میلیونی مان خوشحال شوند. خیلی راحت از بردن مقابل این تیم ها حرف می زنند اما هر لحظه ممکن است یک تیم حرفه ای مثل السد همه چیز را عوض کند. خود آقای برانکو برای همه شناخته شده است و همیشه به ما تذکر می دهد که هیچ چیز تمام نشده. من هم بابت همه تلاش ها از ایشان تشکر می کنم. شرایط پرسپولیس شرایط نرمالی نبود و با این وضعیت ایشان قراردادشان را تمدید کردند.

 

طارمی، محرومیت و پنجره بسته
من خودم می گویم مدیریت نقش اصلی در این محرومیت را داشت. مهدی طارمی فقط یک بازیکن است و این مدیریت است که باید همه چیز را بداند. ما خیلی راحت جو را طوری آماده می کنیم که مقصر یا بازیکن است یا مربی. به هر حال از طرف دیگر جدا شدن بازیکنان هم به فوتبال حرفه ای ربط دارد و نمی شود با آن مقابله کرد. متاسفانه ما می بریم و همه چیز فراموش می شود. من از طرف بازیکنان صحبت می کنم. واقعا بازیکنان خسته شدند. پنج ماه است که بازیکنان و کادر فنی دریافتی نداشتند. اصلا همه چیز به هم گره خورده. آقای گرشاسبی آمدند اما هنوز با وجود همه تلاش های ایشان که انسان سالمی هستند مشکلات باقی مانده.

 

حواشی انتقال به قطر
ما همان سالی که در پرسپولیس نایب قهرمان شدیم تیم مشکلات زیادی داشت. به من گفتند اگر می شود کمکی به باشگاه انجام بده. من به باشگاه کمک کردم و بعد آقای رویانیان این پول را به من برگرداند. اما در ادامه این پول جزو دریافتی های من حساب شد. این کار را کردند و گفتند سیدجلال بیشتر از پول قراردادش پول گرفته. تا همین الان هم از آن سال طلب دارم. یکی از دلایلی که باعث شد من به قطرم بروم همین بود. چون زور می گفتند و شرایط برای من سخت بود من ترجیح دادم حضور نداشته باشم. قرارداد من با الاهلی هم دو ساله بود. وقتی برگشتم با آقای نژادفلاح صحبت کردم. هیچوقت هم به من نگفتند آقای برانکو مرا می خواست یا نه چون تصمیم گیرنده هم افراد دیگری بودند. هنوز هم با آقای برانکو درباره چنین مسئله ای صحبت نکردم.

 

تیم ملی ...
 اتفاقی که در رابطه با تیم ملی رخ داد خیلی برای من سخت بود. در برنامه شما و شبکه های دیگر همه می گفتند بازیکن است و خط خورده است. من فکر کنم همیشه از باختن یا حذف شدن ناراحت نشدم. اما خانواده ام خیلی از این بابت ناراحت شدند. چون مارکار با من تماس گرفت و گفت بیا صحبت کنیم و ... . من از همسرم عذرخواهی می کنم. جون بعد از جام جهانی برزیل خیلی سخت تلاش کردم خودم را در شرایط بازی نگه دارم. با این حال از همه تشکر می کنم. تماشاگران، آقای برانکو، آقای گرشاسبی و ... . به هر حال من حذف شدن را زیاد تجربه کردم اما آن روز خیلی سخت بود که آن اتفاق افتاد. دوست نداشتم درباره خیلی چیزها صحبت کنم. اما اصلا اینطور نیست که راحت درباره خیلی چیزها صحبت شود. فوتبال ما شرایطی دارد که بازیکن 18 ساله هم از فردای خودش خبر ندارد. من هم مثل بقیه بازیکنان. امیدوارم فعلا بتوانم به شرایط سخت پرسپولیس کمک کنم. این تیم در حال حاضر برای من از همه چیز مهم تر است.

 

هیچ چیز فعلا از پرسپولیس مهمتر نیست
همه بازیکنان در مقطعی از زمان ترس خط خوردن از تیم ملی را دارند. ولی شرایط طوری بود که همه بازیکنان باید بازی می کردند و نمی شد حس کرد که چه اتفاقی قرار است بیفتد. من نزدیک 100 بازی ملی خود را در حالی انجام داده که در لیگ ایران بازی می کردم. به نظر شما چنین چیزی شدنی است؟ به نظر من نه. به هر حال آن روزها خیلی سخت گذشت. امیدوارم کادرفنی تیم ملی موفق باشند اما فعلا به جز پرسپولیس هیچ چیزی برای من اهمیت ندارد.

 

 

43257

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =