۰ نفر
۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰

هنری کاویل و بروس ویلیس در تریلر «نور سرد روز» نقش‌آفرینی می‌کنند و سازندگان فیلم با سیگورنی ویور هم در حال مذاکره هستند.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را مبروک المشری فیلمساز فرانسوی کارگردانی می‌کند و فیلمبرداری ششم سپتامبر در اسپانیا آغاز می‌شود.

داستان «نور سرد روز» درباره یک جوان آمریکایی است که خانواده‌اش در حال گذراندن تعطیلات در اسپانیا ربوده می‌شود. او تنها چند ساعت فرصت دارد آنها را بیابد، راز یک توطئه حکومتی را فاش کند و ارتباط بین این آدم‌ربایی با رازهای پدرش را پیدا کند.

«نور سرد روز» تولید مشترک استودیوهای سامیت و اینترپید پیکچرز است. فیلمنامه را ریچارد پرایس بر مبنای فیلمنامه‌ اولیه وایپر و جان پترو می‌نویسد.

بروس ویلیس دو فیلم «به‌درد‌نخورها» و «سرخ» را آمده نمایش دارد. او اواخر دهه 1980 با بازی در تریلر «جان سخت» به شهرت رسید و بعدها در سه فیلم دیگر این مجموعه نقش‌آفرینی کرد. 

«مرگ برازنده اوست»، «بیلی بت‌گیت»، «داستان عامه‌پسند»، «دوازده میمون»، «آخرین مرد پایدار»، «عنصر پنجم»، «شغال» و «حس ششم» از دیگر فیلم‌های این بازیگر آمریکایی متولد آلمان است.

سیگورنی ویور هم که بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های «بیگانه» شهرت دارد، فیلم «دوباره تو» را آماده نمایش و «آدم‌ربایی» را در مرحله فیلمبرداری دارد.

ورایتی / 2 اوت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =