عکس | مجری سرشناس تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت

پوریا تابان مجری معروف تلویزیون با انتشار تصویری از خود در بیمارستان، از جراحی شدنش خبر داد و تاکید کرد که عمل بسیار سخت و دردآوری را تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوریا تابان مجری نام آشنای تلویزیون تصویری از خود روی تخت بیمارستان، در کنار احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک و حسین توکلی وزنه بردار پیشکسوت ایران، در اینستاگرام نوشت: «عمل جراحى مرا نشكست، اما قطعا احسان حدادى گردن من را راحت خواهد شكست. عمل بسيار سختى بود، دردآور و تحمل طاق كن، چه بعدش و چه قبلش.

سپاسگزارم از همه كسانى كه به بيمارستان آمدند از دكتر مهران شاهين طبع، حسين توكلى، احسان حدادى، قادر ميزبانى، حسن رحيمى، اصغر شريف كاظمى و امير مصدق.

از ميلاد طيبى، پسر عمويم پژمان، على بابايى و سجاد سهيلى كه مثل پروانه از اول تا آخر به دورم گشتند تا در بيمارستان بسترى شوم، بروم اتاق عمل، جراحى كنم و بازگردم.

از جان جانان عمو پرويز پرستويى كه خودشان دليلش را مى دانند، از خاتونها مژده لواسانى، سپيده گلچين، مژگان خدادادى، روناك دوستى، زهره خالقى، زيبا دل افروز و بهنوش بختيارى.

از عزيزان محمد كسايى پور، هادى طباطبايى، عليرام نورايى و از همه شماهايى كه نگران شديد و برايم به هر طريقى عشق فرستاديد و دعايم كرديد، به ويژه شما نفسهاى مهربان انسانيت. ظهر دوشنبه بر مى گردم منزل، من عادت دارم تحمل دردم بالا باشد، شنبه گذشته به همت فوق العاده و دلسوزانه متخصص داخلى جناب آقاى دكتر على هادى با كلى مسكن براى شما ورزش از نگاه دو را با افتخار و بى منت اجرا كردم، بى معرفتى ست از تمام پرسنل بيمارستان دولتى مدرس تهران هم تشكر و قدردانى نكنم.

و از اين به بعد براى نفس كشيدنم بى دغدغه يا با دغدغه بازهم به خدا توكل دارم، يعنى اينكه: تا يار چه را خواهد و ميلش به چه باشد.»

پوریا تابان در کنار احسان حدادی و حسین توکلی

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    34 0
    از جراحی جون سالم بدر بردن، ولی در زیر فشار دوستان ، معلوم نیست چه بلایی سرشون میاد. برادر من مریض رو این جور فشار نمی دن اخه. انشاالله هر چه زودتر دوباره جلوی دور بین می بینمشون
  • بی نام DE ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    59 7
    من بیننده دائمی و پر و پا قرص برنامه های تلویزیونی هستم ولی ایشان را تا به حال ندیده ام پس چطور از نظر شما ایشان مجری و آنهم سرشناس هستند ؟
    • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      11 33
      اینکه شما کسی رو نشناسید دلیل نمیشه اون فرد مشهور نباشه اقای تابان مجری برنامه ورزش از نگاه 2 هست و خوب هم اجرا میکنه...شما احتمالا برنامه های ورزشی رو نگاه نمیکنید.
  • بی نام DE ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    40 7
    همچین تیتر زدید مجری سرشناس ، مخاطب فکر می کند طرف قریب ۴۰ سال همانند مرحوم شفیع و آقای شجاعی مهر و گوینده خبر آقای حیاتی مجری بوده است . خداوند شفای عاجل به تمامی بیماران به ویژه این دوست و مجری گمنام مان عطا فرماید .
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 1
    ایشون بودن که چندین بار در مصاحبه با آقای فغانی به اشتباه «وی اِی آر» رو «وی آر» تلفظ می‌کردند. امیدوارم بهبهود پیدا کنند در همه زمینه ها.