۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۰۰

قلعه نویی در گفت‌وگو با «خبر» گفت: «فضا را واقعاً برای من غیر قابل تحمل کردند تا خودم بگذارم بروم.»

«فضا را واقعاً برای من غیر قابل تحمل کردند تا خودم بگذارم بروم.» امیر قلعه‌نویی این روزها از زمین و زمان گلایه دارد. او می‌خواست مدتها با این قهرمانی خوش باشد ولی اختلافش با مدیران باشگاه چیزی نبود که کسی بتواند آن را انکار کند یا نادیده گرفته شود. امیر قلعه‌نویی در روزی که پایان همکاری او با استقلال رسماً از سوی باشگاه اعلام شده بود به پرسش‌های خبر پاسخ گفت.

باشگاه استقلال اعلام کرده همکاری با این باشگاه رسماً تمام شده است.
خدا عاقبت همه ما را به خیر کند. شما فکر می‌کنید همکاری من با استقلال همین دیروز تمام شد؟ همکاری ما خیلی وقت بود که تمام شده بود. وقتی آقایان در برنامه‌های مختلف می‌گویند تیم‌های بزرگ مربیان بزرگ دارند، معنی‌اش فقط یک چیز می‌تواند باشد. من در این فوتبال بزرگ شده‌ام. من را که نمی‌توانند گول بزنند.

منظور شما این است که همکاری از طرف باشگاه قطع شده؟

شما غیر از این فکر می‌کنید؟ من خبردارم آقایان همان مشهد می‌خواستند همه چیز را تمام کنند. اگر من آن یک هفته آخر تمرکز نداشتم نه به دلیل شرایط لیگ که به خاطر این وضعیت در باشگاه بود. اگر فولاد مردانه بازی نمی‌کرد و ما هم پیام را نمی‌بردیم، همان مشهد من را برکنار می‌کردند.

خیلی مطمئن صحبت می‌کنید.

به خاطر اینکه اطمینان دارم. من کارم را بلدم ولی اگر به من تردید کنند، آرامشم را از دست می‌دهم. من می‌خواستم در استقلال بمانم ولی نگذاشتند. آنقدر خبرهای حاشیه‌ای درست شد که من مجبور به کناره‌گیری شدم و حالا هم این طور وانمود شده که من نخواستم با استقلال کار کنم در حالی که استقلال همیشه تیم من است.

هفته پیش که به شما زنگ زدیم شما گفتید به امارات می‌روید. هنوز هم روی حرفتان هستید؟

متوجه منظورتان نشدم. یعنی شما فکر می‌کنید من آن حرفها را از روی عصبانیت زدم؟ نمی‌خواستم اسم تیم را بگویم ولی حالا می‌گویم که تیم الامارات که شنبه هفته پیش در لیگ دو قهرمان شده و به لیگ یک آمده پیشنهاد رسمی داده. این بازارگرمی نیست. شما می‌توانید تحقیق کنید. در پیشنهادشان، محدودیتی هم وجود ندارد که دست مرا ببندد. گفته‌اند هر بازیکنی را که بخواهی می‌خریم. نمی‌خواستم این را علنی کنم ولی مثل اینکه حرف نزدن من باعث می‌شود بعضی‌ها فکر کنند من دارم خیالبافی می‌کنم. در کنار الامارات، العجمان هم هست که این تیم علی سامره و جواد کاظمیان را در تیم خود دارد. این تیم هم آماده مذاکره است. امیدوارم سفر من به امارات پایان این شایعه‌سازی‌ها باشد و با رفتن من، استقلال هم نفسی به راحتی بکشد تا آقایان مدام نگویند قلعه‌نویی اجازه نمی‌دهد تیم ما در فصل بعد راحت کار کند.

این حرفها را از کجا شنیدید؟

از همین فضای فوتبال که شما هم در آن تنفس می‌کنید. فصل بعد که شروع شود مشخص خواهد شد که چه کسی برای این تیم مشکل درست می‌کند. الان فصل تمام شده و همه تیمها دارند بازیکنان فصل بعد را می‌گیرند آن وقت آقایان هنوز دنبال مربی هستند. وقتی مربی استخدام شد، بازیکنان درجه یک فوتبال خریده شده‌اند. لابد آن وقت من از بازیکنان تیمهای دیگر می‌خواهم جلوی استقلالی که بازیکن ندارد خوب بازی کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 8125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • atrin IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
    0 0
    خوب معلوم نیست در این فوتبال ایران چه خبره