آقای کی‌روش شما چرا اتحاد را به وجود نمی‌آورید؟

کارلوس دلخور است که چرا اتحاد برای حمایت از تیم‌ملی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزهایی را به یاد داریم که کارشناسان علیه کی‌روش بودند ولی او با صبر و شکیبایی، باعث می شد تا فوتبال ایران متحد شود. وقتی حتی ایران به جام جهانی رفت، کی روش علاقه ای برای حمله به منتقدانش نداشت چون می گفت وقت اتحاد است. حالا کارلوس کی روش توقع دارد دوباره این اتحاد به وجود بیاید در حالی که خودش به مسایل حاشیه ای دامن می زند. کی روش می توانست بعد از جام جهانی آن مصاحبه را علیه برانکو نکند تا آن جو به راه بیفتد. اگر حتی حمید استیلی اخیرا اشتباه کرد، کارلوس می توانست نرم تر برخورد کند اما وقتی آن مصاحبه از میک مک درموت روی کانال تیم ملی منتشر شد، دوباره خیلی ها علیه تیم ملی شدند. چه دلیلی داشت وقتی او خودش درباره استیلی حرف زده، مک درموت چنین مصاحبه ای کند؟ چطور ممکن است چنین حرف های عجیب از قول میک منتشر شود و فردای آن روز کارلوس بگوید بعضی ها می خواهند به اتحاد ما ضربه بزنند؟ کاش به 3،4 سال قبل برگردیم. به روزهایی که کارلوس کی روش صبورتر بود و حتی مقابل تندترین انتقادات واکنشی نشان نمی داد چون به دنبال اتحاد بود. کی روش دیشب هم شاکی بود که می خواهند همه را علیه تیم ملی کنند ولی جلوتر از مخالفان، خود کارلوس ایستاده که مصاحبه ها را خوب مدیریت نمی کند. البته بعید می دانیم او از عواقب بعضی اظهارات خبر نداشته باشد. مثلا نداند مصاحبه میک دردسرساز می شود، شاید هم او آگاهانه به مربی بدنسازش گفت چنین حرفی بزند. اگر آگاهانه بوده، پس چرا باید از دیگران بخواهد به نفع تیم ملی اتحاد کنند؟ با این روش مشکلات زیاد خواهد بود و ای کاش کارلوس کی روش دوباره تبدیل به همان مرد صبور شود.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    16 26
    کسی که فقط دفاع کردن بلده ذاتا آدم با جربزه ای نیست و هیچوقت حاضر نمیشه کوتاهی خودش رو بپذیره. البته در سایه مدیر بزرگی مثل فرگوسن و به عنوان نفر دوم خوب میدرخشه. اما بعد از سالها هنوز در حال مصاحبه در مورد مشکلات رئال مادریده چون نتونسته شکست رو هضم کنه. الان هم میخواد جام نیاوردن رو بندازه گردن منتقدان و به همین دلیل تحریکشون میکنه.
  • پرهام حیدری A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    18 17
    انقد گیر ندید به کیروش هیچکسی نمیتونه موفقیت های کیروش رو ببینه میخوام بگم همین استیلی چه موفقیتی داشته که داره گیر میده به کیروش تا تونستین کوبیدینش یادتون رفته تا 8 سال پیش با ترس و لرز بازی های تیم ملی رو میدیدیم یادتون رفته عربستان وقتی تو ازادی مقابل صد هزار نفر ما رو برد چه حس بدی بهمون دست داد حالا تیم ملی شخصیت گرفته یه مربی داریم به هیچ تیمی باج نمیده و اینکه هنوز یادمون نرفته مقدماتی های جام جهانی قبل از کیروش خدا خدا میکردیم گل نخوریم و بهترین بازیکن های تاریخ ایران و اقای مایل کهن چه بلایی سرشون اورد و اگه اون تیم دست کیروش بود مطمئنا از گروهمون بالا میرفتیم ..خداییش یکم انصاف داشته باشیم