امیدوار به چهارشنبه اروپایی: کاوه مقابل موناکو

حضور در تمرین بروژ می‌تواند شانس بازگشت کاوه به میادین، درآستانه بازی اروپایی مقابل موناکو فرانسه در ورزشگاه فان بریدل بروژ را افزایش بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه رضایی بعد از دوران فوق‌العاده‌ای که در نخستین سال لژیونر شدن همراه با شارلروا داشت و موفق به زدن 16 گل در فصل 2018-2017 و به ثمر رساندن 3 گل در چهار هفته ابتدایی این فصل داشت، راهی کلوب‌بروژ شد و در این تیم نیز خیلی زود به ترکیب رسید اما مصدومیت از ناحیه زانو موجب شد تا در 6 بازی اخیر این تیم حضور نداشته باشد.

این ستاره ایرانی که پس از پیوستن به کلوب‌بروژ یک گل برابر وارگیم به ثمر رساند، در سومین بازی برای این تیم در هفته هفتم ژوپیر لیگ مقابل لوکرن آسیب دید و به همین علت در دقیقه 74 زمین را ترک کرد تا در شروع کارش با قهرمان لیگ بلژیک و قبل از دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند با بدشانسی جدی مواجه شود.

کاوه رضایی نه تنها در 4 هفته از ژوپیلرلیگ بلژیک نتوانست به خاطر مصدومیت به میدان برود و مهم‌تر در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند و اتلتیکومادرید حضور نداشته باشد، اردوی اخیر تیم ملی ایران را نیز از دست داد ولی او درست یک ماه بعد از این آسیب‌دیدگی بدموقع به تمرینات کلوب‌بروژ بازگشت و آماده بازی شد.

این مهاجم ایرانی از یک هفته قبل به تمرینات کلوب‌بروژ بازگشت و پس از حضور پرتلاشی که در تمرینات این تیم داشت، نشان داد آماده حضور دوباره در ترکیب تیم بلژیکی است. همین مسئله می‌تواند شانس بازگشت کاوه به میادین، درآستانه بازی اروپایی مقابل موناکو فرانسه در ورزشگاه فان بریدل بروژ را افزایش بدهد. اتفاقی که می‌تواند نخستین بازی بازیکنان ایرانی در فصل 2019-2018 لیگ قهرمانان اروپا باشد.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =