پاسخگویی، همواره به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد به حساب می آمده و از رهگذر شفاف سازی و ارتباط مردم، منتخبان پارلمان شهر امید و زندگی اتفاقات بسیار خوبی در طول یک سال اخیر رقم خورده است.

 به گزارش خبرآنلاین،حضور اعضای شورای شهر در مساجد و مناطق مختلف شهری به ویژه نقاط پیرامونی و کم برخوردار، گواه خوبی برای ارتباط گیری موثر و نزدیک این افراد با بدنه شهر است و به یقین می توان گفت شهروندان مشهدی امروز اعضای شورای شهر را نه به عنوان یک مسئول بلکه در لباس یک همسایه و دوست خود نگاه می کنند و مشکلات و دردودل هایشان را با آن ها در میان می گذارند.

اما خبر خوش دیگر آن است که اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در گامی دیگر برای ارتباط گیری با شهروندان قرار است چهارشنبه های هر هفته در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری حضور پیدا کنند و پاسخگوی تماس و پیگیری های مردمی در خصوص مشکلات و معضلات شهر باشند؛ رخدادی که می توان از آن به عنوان «چهارشنبه های پاسخگویی» نیز نام برد و فصل جدیدی در نحوه ارتباط شهروندان و زائران حریم قدسی رضوی با 15 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد به حساب می آید.

شهروندان مشهدی می توانند چهارشنبه ها با شماره 137 تماس حاصل کنند و بعد از ارتباط گیری با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری، با یکی از نمایندگان خود صحبت کنند. البته به گفته مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد در روزهای آینده، روزهای حضور نمایندگان شورا در مرکز 137 به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =