۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

ملی پوشان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقتدرانه از سد قزاقستان گذشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیرجه و واترپلو؛ ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا (زیر ۱۹ سال) از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا ششم آبان ۱۳۹۷ (۲۴ الی ۲۸ اکتبر ۲۰۱۸) به میزبانی تاشکند ازبکستان پیگیری می‌شود.

ملی پوشان واترپلو ایران در اولین دیدار خود امروز( چهارشنبه) به مصاف قزاقستان قدرتمند رفتند. جوانان واترپلو ایران از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند و با نتیجه ۵ بر صفر از حریف خود پیشی گرفتند. در پایان این بازی واترپلوئیست های جوان ایران موفق شدند با نتیجه جالب توجه ۱۳ بر ۱ از سد قزاقستان بگذرند و نخستین پیروزی را در این رقابت‌ها جشن بگیرند.

پیش از این بازی نیز دو تیم ژاپن و چین به مصاف هم رفتند که ژاپنی ها موفق شدند با نتیجه ۱۱ بر ۶ پیروز از میدان خارج شوند. نادر غفوری داور بین المللی ایران قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشت.

تیم ملی واترپلو جوانان ایران به همراه تیم‌های قزاقستان، ژاپن، چین، کره و ازبکستان شش تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند که بصورت گروهی باهم به رقابت می‌پردازند.

واترپلوئیست های ایران در دومین دیدار خود باید فردا(پنجشنبه) برابر تیم ازبکستان، میزبان این دوره از رقابت‌ها به میدان بروند.

 

256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =