اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان البرز، با آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج دیدار و گفت‌و‌گو کردند، ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد و بر اهمیت تداوم این جلسات تأکید کرد.

به گزارش خبر آنلاین در این دیدار که در دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد، هر یک از حاضرین، در سخنانی جداگانه، مسائل و مشکلات اصحاب رسانه البرز را با نماینده ولی‌فقیه در استان در میان گذاشتند.
آیت‌الله حسینی همدانی بعد از شنیدن دیدگاه‌های حاضران در جلسه، ابراز امیدواری کرد و بر اهمیت تداوم این جلسات تأکید کرد.
ایشان در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت خبر و خبررسانی و جایگاه خبرنگاران در این عرصه مهم، بیان داشت: خانه مطبوعات باید ضمن توجه به مطالبات و حقوق صنفی خبرنگاران، دستگاه‌های خبری موجود در استان را سازمان‌دهی و پشتیبانی کند.
نماینده رهبر انقلاب در استان البرز یکی از امور صنفی خانه مطبوعات را تربیت نیروهای متخصص و متعهد خواند و اظهار داشت: یکی از ضعف‌های موجود در مجموعه خبری استان عدم وجود خبرنگاران متخصص است که باید خانه مطبوعات به آن توجه کند.
آیت‌الله حسینی با تأکید بر دوری خانه مطبوعات از هرگونه سیاست کاری، تصریح کرد: خانه مطبوعات باید به‌صورت مستقل و به‌دوراز از هرگونه سیاسی‌کاری در جهت اهداف نظام اسلامی قدم بردارد.
ایشان در پایان بابیان اینکه خانه مطبوعات باید مرجع همه مطبوعات، نشریات و رسانه‌ها باشد، عنوان کرد: خانه مطبوعات با برنامه‌ریزی و استفاده از افراد کارادن  شاخص‌های کیفی مطلوب را به دست بیاورد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 815082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =