بازیگر برنده اسکار برای حضور در نقش مکس پرکینز ویراستار کتاب‌های ارنست همینگوی، اف. اسکات فیتز‌جرالد و تامس وولف که از او به عنوان معروفترین ویراستار ادبی یاد می‌شود، در حال مذاکره است.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم «نابغه» نام دارد و بیل پولاد تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار شرکت فیلمسازی «ریور رود اینترتینمنت» و همکار قدیمی پن آن را کارگردانی خواهد کرد.

پولاد سال 2007 یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «درون طبیعت وحشی» به کارگردانی پن بود و همچنین مدیر تولید تریلر سیاسی «بازی عادلانه» و «درخت زندگی» ترنس مالیک هر دو با بازی پن است.

پروژه «نابغه» تاکنون چند بار تا مرز تولید پیش رفته، اما هر بار به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی متوقف شده است. لارنس کاسدان در مقطعی قرار بود روی صندلی کارگردانی بنشیند.

پولاد سال 1990 فیلم مستقل «جهانگردان پیر» را با بازی جودی فاستر و جیمز ویتمور کارگردانی کرد و از آن زمان تاکنون فیلمی را کارگردانی نکرده است.

فیلمنامه «نابغه» را جان لوگان بر مبنای کتاب زندگی‌نامه‌ای «مکس پرکینز: ویراستار نابغه» نوشته ای. اسکات برگ نوشته که سال 2008 برنده جایزه کتاب ملی شد. مکس پرکینز (1947- 1884) ویراستار ارشد انتشارات اسکریبنر در نیویورک بود و بر آثار ارنست همینگوی و اف. اسکات فیتز‌جرالد نظارت داشت.

«نابغه» ارتباط پرکینز و تامس وولف جوان را مورد توجه قرار می‌دهد، هرچند فیلمنامه پر از شخصیت‌های ادبی است. شان پن این ماه بازی در تریلر «این جا باید باشد» به کارگردانی پائولو سورنتینو را آغاز می‌کند. او در این فیلم نقش یک ستاره راک بازنشسته را بازی می‌کند که در تعقیب یک جنایتکار نازی است.

این بازیگر 50 ساله تاکنون دوبار برای فیلم‌های «رود میستیک» و «میلک» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شده و  برای فیلم‌های «اعدامی می‌آید»، «شیرین و رذل» و «من سام هستم» نیز نامزد اسکار بوده است.

هالیوود ریپورتر / 3 اوت

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =