مهر نوشت:

مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه تهران عصر امروز پنجشنبه 14 مرداد ماه در لوکیشن مجموعه تلویزیونی «از پذیرفتن خانواده معذوریم» واقع در دربند بازدید به عمل آورد. بعد از ضبط چند سکانس از این مجموعه در حضور او، فرزاد موتمن کارگردان این سریال توضیحاتی درباره کار به احمدی ارائه کرد. مدیر شبکه تهران در ادامه امیدواری کرد که این مجموعه بتواند نظر مخاطبان را در ماه رمضان جلب کند.

داستان «از پذیرفتن خانواده معذوریم» درباره پنج دوست است که با هم از کودکی در یک محل بزرگ شده‌اند. دوستی آنها در طول سال‌ها با افت‌وخیزهای فراوانی همراه بوده است. تا اینکه بر اثر فوت بستگان یکی از آنها، یک حمام به یکی از آن‌ها به ارث می‌رسد. دوستان تصمیم می‌گیرند حمام را به یک سفره‌خانه سنتی تبدیل کنند. تبدیل یک حمام قدیمی به سفره‌خانه سنتی ماجراهای بسیاری را برای آنها  به وجود می‌آورد تا آنجا که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنند و...

در مجموعه «از پذیرفتن خانواده معذوریم» برزو و انوشیروان ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی‌خانی، بیتا سحرخیز، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، داریوش کاردان، فرهاد آییش، سعید پیردوست، فرامرز روشنایی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال بر اساس فیلمنامه طلا معتضدی و عباس نعمتی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای نوشته و به تهیه‌کنندگی محمود رضوی تهیه می‌شود. مجموعه «از پذیرفتن خانواده معذوریم» 23 خرداد کلید خورده و تدوین آن همزمان با تصویربرداری ادامه دارد. 

فرزاد موتمن کارگردانی فیلم‌های تلویزیونی «کرگدن»، «ساعت گیج زمان» و «شب زده» و فیلم‌های سینمایی «هفت پرده»، «شب‌های روشن»، «جعبه موسیقی» ،«صداها» «باج‌خور» و «پوپک و مش ماشالله»  را در کارنامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =