تجسس کلانتری 128 تهران‌نو اعلام کرد: مأموران پلیس در تعقیب ‌و ‌گریزی باند معروف« کرکس سیاه» که کراک به ورزشکاران می‌فروخت آنان را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش فارس، سروان اسفندیار احمدی با بیان جزئیات دستگیری این باند گفت: علاوه بر اینکه شهروندان چند مورد گزارش این باند را به کلانتری ارائه داده بودند، مأموران دایره تجسس نیز مدتی پیش از فعالیت شرارت‌گونه این باند با خبر شده و در تکمیل شواهد و مدارک پرونده اقداماتی را انجام داده بودند.

وی اظهار داشت: متهمان به صورت عمده از شرق تا غرب تهران مبادرت به توزیع مواد مخدر صنعتی می‌کردند، که در عملیاتی غافلگیرانه پلیس موفق شد 3 نفر از اعضای اصلی این باند را دستگیر کند.

سروان احمدی افزود: متهمان از وضع مالی خوبی برخوردار بودند و در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف به فروش مواد مخدر صنعتی در محدوده شرق و غرب تهران، انگیزه خود را صرفاً معتاد کردن جوانان ورزشکار عنوان کردند.

معاون تجسس کلانتری 128 تهران‌نو هشدار داد: جوانان در انتخاب دوست دقت کنند و یقین داشته باشند زیرا دشمنان قسم خورده هیچ موقع برای اغفال آنان دست بردار نخواهند بود و از شیوه‌های فرهنگی و اخلاقی برای به انحراف کشیده شدن آنان استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =