عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که جنگ امروز یک جنگ فرهنگی است و این جنگ مختصات خاص خود را دارد.

به گزارش فارس، آیت‌الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری که به عنوان سخنران پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران سخن می‌گفت خاطرنشان کرد:‌ امروز جنگ، جنگ فرهنگی است و این جنگ ویژگی‌های خاص خود را دارد.

اهم اظهارات این عضو مجلس خبرگان رهبری را می توانید در ادامه بخوانید:

  • کسانی که در فرهنگ دشمن حل می‌شوند نساء هستند و به مجرد اینکه افراد حرف دشمن را قبول کنند و دشمن خود را بپذیرند، نساء می‌شوند.
  • در فتنه سال گذشته دیدید دشمنان از نساء‌هایشان حمایت کردند زیرا آنها ابناء و نساء‌هایشان را می‌شناسند و هر که در فرهنگشان حل نشد ابناء بوده و آن را ذبح می‌کنند و هر که نیز در فرهنگشان حل شد نساء است و حفظش می‌کنند.
  • ما امروز با سؤالات و در واقع پاسخ دادن به آن فرهنگ را به نسل بعد منتقل می‌کنیم. فرزند شما ممکن است سؤال کنند که چرا روزه می‌گیرید و نماز می‌خوانید و چرا جهاد می‌کنید و باید جواب تعقلی به او بدهید، زیرا اگر به او بگویید که خدا گفته است این سخن شما درست است اما تا انسان به این برسد که این حرف خداست، طول می‌کشد و این بچه هنوز در این حد نیست.
  • امامانمان نیز هیچگاه در پاسخ به سؤالات نمی‌گفتند چون خدا گفته است بلکه کتاب‌هایی در خصوص دلایل و شرایط مسائل می‌نوشتند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =