۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۳۱

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی انقضای مهلت قانونی رئیس جمهور برای ابلاغ قانون تعیین تکلیف چاههای آب فاقد پروانه بهره‌برداری، این قانون را به روزنامه رسمی ابلاغ کرد.

 

به گزارش مهر،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مدیر عامل روزنامه رسمی کشور قانون تعیین تکلیف چاههای آب فاقد پروانه بهره‌برداری، قانون را برای درج در این روزنامه ابلاغ کرد.

متن نامه ابلاغ رئیس مجلس به این شرح است: با توجه به انقضای مهلت مقرر در ماده «1» قانون مدنی و در اجرای مفاد تبصره ماده یک قانون مذکور، یک نسخه تصویر " قانون تعیین تکلیف چاههای آب فاقد پروانه بهره‌برداری" برای درج در روزنامه رسمی ارسال می‌گردد.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و هفت تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و هشتاد و نه مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 23/4/1389 به تأیید شورای نگهبان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از این در پی تاخیر رئیس جمهور چندین قانون از جمله قانون اصلاح قانون تجمیع انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی با دوره یازدهم ریاست جمهوری و قانون اختصاص 2 میلیارد دلار برای کمک به مترو را ابلاغ کرده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 81977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =