امدادرسانی به حوادث طوفان در مشگین‌شهر/تندباد۳خودرو را واژگون کرد

مهر نوشت:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به عشایر حادثه دیده ناشی از طوفان در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

 رامین معبودی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع طوفان و تندباد طی دو روز گذشته در این استان افزود: عوامل این جمعیت در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت نیاز به امدادرسانی وارد عمل شوند.

وی با اشاره به امدارسانی به عشایر شهرستان مشگین شهر گه گرفتار طوفان شده بودند، ادامه داد: عوامل جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم ارزیاب و با هفت نفر نیروی عملیاتی به یاری ۱۱ خانوار حادثه دیده عشایر مشگین شهر شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در این حوادث ۴۷ نفر از مردم عشایر حادثه دیده بودند، تصریح کرد: تاکنون ۱۱ دستگاه چادر امدادی در بین آسیب دیدگان توزیع شده و امدادرسانی در مناطق عشایری مشگین شهر همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از واژگونی سه خودرو در گردنه الماس به دلیل تندباد و طوفان خبر داد و یادآور شد: دو دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه کامیون بر اثر تندباد در گردنه الماس دچار واژگونی شده بودند که امدادرسانی شدند.

معبودی با اشاره به اینکه در این حوادث سه نفر حادثه دیده وجود داشت، بیان داشت: این افراد دچار جراحات جزئی شده بودند.

به گفته وی در این حوادث، عوامل جمعیت هلال احمر با به کارگیری چهار نفر نیروی عملیاتی، یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به یاری این هموطنان شتافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 820086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =