ترقی: راه مذاکره با آمریکا را خود آمریکا بست

باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در یوم الله ۱۳ آبان امسال فریاد مرگ بر آمریکای خود را خالص‌تر و محکم‌تر ابراز می‌کنند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: مردم ایران با اقداماتی که دولت یازدهم و دوازدهم در طی این چند سال انجام داد، تجربه گرانقدری را به دست آوردند که کنار آمدن با آمریکا و مذاکره با آن از روی حسن نیت و خوش بینی و اعتماد به آمریکا، سودی برای ملت و کشورمان ندارد.

وی افزود: باید بدانیم بدعهدی‌ها و دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران یک دشمنی ذاتی با اصل اسلام و انقلاب است، لذا این دشمنی را باید با قاطعیت با مقاومت پاسخ داد و راه را برای کسانی که به دنبال سازش با چنین قدرت قلدری هستند، بست.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آستانه یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: مردم کشورمان با توجه به تجربه این چند سال اخیر کاملا به نقش استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت کشور و دشمنی با ملت ایران پی برده و امروز می‌توانند با فریادی مبتنی بر اعتقاد، تجربه و عبرت‌گیری از برجام، فریاد مرگ بر آمریکای خودش را عمیق تر، خالص‌تر و محکم‌تر ابراز کند.

ترقی با بیان اینکه  فشارها و دشمنی‌های آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند ملت ایران را از رشد و پیشرفت خودش باز دارد، تصریح کرد: رفتارهای اخیر آمریکا موجب بدبینی بیشتر بین آمریکا و ایران شده و مردم ایران هیچ گاه فریب لبخندها و یا دلسوزی‌های ظاهرانه و ساختگی آمریکا را نخواهد خورد.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد مذاکره با آمریکا اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دیگر مذاکره با آمریکا برای هیچ مسئولی و در هیچ سطحی مجوز ندارد و ممنوع است، لذا این دشمنی را باید با قاطعیت با مقاومت پاسخ داد و راه را برای کسانی که به دنبال سازش با چنین قدرت قلدری هستند بست.

وی خاطرنشان کرد:راه مذاکره با آمریکا را خود آمریکا بست و همین که دشمنی خودشان را می‌خواهند با فشار بر مردم ادامه بدهند نشان دهنده این است که آن‌ها حاضر به مذاکره و تعامل سیاسی نیستند و فقط به دنبال بهانه جویی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

ترقی در پایان تصریح کرد: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که مذاکره و سازش با آمریکا از دستور کار ملت ایران پاک شده است.

214219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 821180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =