۱ نفر
۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
نساجی یک گام جلـو تر از گذشته

نساجی از بدو تاسیس تاکنون چنین تدارکاتی را تجربه نکرده است.

حامد شکری-قائمشهر؛ نساجی مازندران پس از ٢٤ سال دوری از سطح اول فوتبال کشور با هدایت جواد نکونام، مربی جوان و آتیه دار به لیگ برتر صعود کرد و شهر خسته به رویای شیرینش رسید. صعود پایان کار نیست بلکه آغاز لذت بردن از تحقق یک رویاست و از آنجاییکه مالکان باشگاه نساجی مازندران دوست دارند این لذت تداوم داشته باشد، پس از پایان فصل با جدیت بدنبال فراهم نمودن شرایطی آرمانی برای تمرینات تیم در فصل جاری بودند اما بدلیل عدم امکانات مناسب سخت افزاری برای شاگردان نکو در مازندران، به ناچار متحمل عزیمت به تهران شدند.

این روزها هواداران پورشور قائمشهری از تمرینات نساجی در استان تهران گله مند هستند اما همانطور که می دانند به ایستگاه یازدهم لیگ برتر رسیده ایم اما مسئولین از ساخت یک رختکن در ورزشگاه شهید وطنی عاجز اند و این را هم باید بدانند که تیم محبوبشان در ورزشگاه کارگران، مجموعه ای کاملا بروز و حرفه ای روزگار می گذراند و تمامی امکانات سخت افزاری اعم از زمین چمن مناسب اختصاصی، استخر، سالن وزنه، سالن کنفرانس، سالن غذاخوری، خوابگاه و...... برای برگزاری یک تمرین دلچسب محیا است که نظیر چنین مجموعه ای را در کل استان مازندران ندیده ایم.

در اینکه حق هر هواداری است تا از نزدیک شاهد تمرینات تمیش باشد ولی از عاشقان نساجی انتظار می رود تا کمی صبوری خرج کنند بلکه رسیدن به قله موفقیت مهم تر از سایر موارد است. نکته قابل ذکر؛ نساجی از بدو تاسیس تاکنون چنین تدارکاتی را تجربه نکرده و بهره وری از این چنین امکاناتی در این فصل یعنی نساجی یک گام جلوتر از تمامی گذشته اش است.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 821201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =