کشتی‌گیر سرشناس از علت غیبتش در لیگ می‌گوید: فقط دوبنده تیم ملی را می‌خواهم

امیر قاسمی مدتی است که اسیر مصدومیت شده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قاسمی کشتی گیر سرشناس کشور در گفت و گو با خبرآنلاین درباره علت غیبتش در رقابت های لیگ امسال می گوید که به دلیل مصدومیتی که داشته از بعد المپیک عملا در هیچ مسابقه جدی ای شرکت نکرده است. برای من مهم مسابقات قهرمانی کشور است که یک هفته بعد لیگ برگزار می شود زیرا که مسابقات قهرمانی جهان و المپیک در پیش است و من نمی خواهم که دوبنده تیم ملی را از دست بدهم.

قاسمی ادامه داد: آمادگی زیادی برای شرکت در لیگ نداشتم زیرا این روزها فقط تمرینات سرعتی انجام می دهم و قدرتی کار نمی کنم. حضور در لیگ ریسک بود و نمی خواستم بدون آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنم. اگر بلافاصله بعد لیگ بازی های قهرمانی کشور نبود حتما شرکت می کردم اما بخاطر دوبنده تیم ملی ترجیح دادم در لیگ حاضر نشوم. اگر بتوانم به تیم ملی برسم برای استان خوزستان و همه این هایی که من را تشویق می کنند افتخار است.

قاسمی در پایان گفت: بنظرم عباس فروتن کشتی گیر تیم بیمه رازی پدیده این رقابت ها بود زیر دو وزن بالاتر از وزن خود(92 کیلو) یعنی در 125 کیلو کشتی گرفت. صبح کشتی گیر تیم بهشهر را شکست داد و عصر هم در حالیکه از جابر صادق زاده پهلوان کشور، پیش بود در نهایت با ناداوری شکست خورد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 821446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =