ترکیب مدنظر برانکو برای تقابل با گوزن‌های ژاپنی

پرسپولیس امروز به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس امروز در حساس‎‌ترین بازی فصل خود در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز خواهد رفت. سرخ‌ها به جز حسین ماهینی مصدوم، غایب دیگری برای این بازی نخواهد داشت. برانکو کمتر به تغییر ترکیب علاقه‌مند است و اسامی بازیکنان اصلی پرسپولیس برای این بازی تا حدودی قابل پیش‌بینی است.

علیرضا بیرانوند به طور قطع درون دروازه پرسپولیس خواهد بود و سیدجلال حسینی و محمد انصاری دو مدافع میانی سرخ‌ها در تقابل با کاشیما خواهند بود. شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح دو مدافع کناری پرسپولیسی‌ها خواهند بود و کمال کامیابی‌نیا در راس دفاعی خط دفاعی پرسپولیس بازی خواهد کرد. احمد نوراللهی هافبک چپ پرسپولیس در این دیدار خواهد بود که وظایف تدافعی‌تری خواهد داشت و در هنگام از دست دادن مالکیت توپ در عرض کمال کامیابی‌نیا در خط دفاعی بازی خواهد کرد.

بشار رسن نقش هافبک تهاجمی مرکزی را خواهد داشت و سایامک نعمتی گوش راست سرخ‌ها خواهد بود. گادوین منشا و علی علیپور نیز به طور قطع دو مهاجم پرسپولیس در این دیدار خواهند بود و از آغاز بازی خط دفاعی کاشیما را آزار خواهند داد. برانکو روی نیمکت گزینه‌هایی چون امید عالیشاه، محسن ربیع‌خواه و آدم همتی را در جریان بازی در اختیار خواهد داشت و به تناسب شرایط بازی از این نفرات استفاده خواهد کرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 821675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =