نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امشب، بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال با شعار «قرآن کتاب زندگی» با برگزاری 500 برنامه فرهنگی و قرآنی برای گروه های سنی مختلف 9 بخش جدید شامل هنرهای نمایشی و تئاتر، عکس، حجاب و عفاف، نوجوان، شعر و ادب، صهیونیسم شناسی، بصیرت قرآنی، فرهنگ و ملل و شب های آفتابی را تجربه می کند.

بنا به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه، تاکنون حضور 25 کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قطعی شده و در مجموع 343 ناشر داخلی و 15 ناشر بین المللی در نمایشگاه امسال کتاب های مرتبط با قرآن و عترت را عرضه می‌کنند.

اجرای 16 تئاتر خیابانی، 108 تئاتر صحنه ای، برگزاری 160 مراسم شب شعر، نمایش 200 تابلو فاخر قرآنی و 150 عکس، برگزاری شب های آفتابی در 30 شب، رصد نجومی و استهلال و آیات مرتبط قرآنی با چندین تلسکوپ در محوطه مصلی و برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی از جمله نقاشی، مسابقات رایانه ای و معلومات قرآنی و برگزاری 12 نشست دانشگاهی با موضوع دفاع پایان نامه از دیگر برنامه هایی است که در نمایشگاه بین المللی قرآن تدارک دیده شده است.

بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 17 مرداد تا 12 شهریورماه همه روزه از ساعت 17 تا 24 برای عموم آزاد است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 82188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۶
    0 0
    ای ول