پرویز مظلومی یکی از منتقدان افشین قطبی در این فصل خواهد بود.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران یکی از مربیان لیگ برتر است که احتمالا امسال برخوردهای زیادی با افشین قطبی خواهد داشت. هنوز بیشتر از سه هفته از لیگ برتر نگذشته که پرویز مظلومی به سختی با سرمربی تیم ملی رو در رو شده است.

مظلومی که به خاطر حضور چهار بازیکن تیمش در تیم ملی شدیدا تحت فشار است، دوست ندارد ملی‌پوشان خود را دقیقا یک روز قبل از بازی مهم و سرنوشت‌ساز تیمش مقابل استیل‌آذین از تیم ملی تحویل بگیرد. به همین دلیل است که او شدیدترین انتقادها را از قطبی می‌کند و تنها هدفش این است که ناهماهنگی تیم ملی با باشگاه‌ها را به حداقل برساند.

مظلومی طی انتقادی شدید از سرمربی تیم ملی می‌گوید: «این چه وضعیتی است که کمک مربی تیم ملی کره جنوبی به ایران می‌آید، سرمربی تیم ملی ایران می‌شود و هیچ برنامه‌ای برای تیم ملی ندارد. امروز بازی ندارند و فردا یک دفعه می‌گویند بازی داریم. بعد دوباره مسابقه تیم ملی را حذف می‌کنند و دوباره می‌آیند می‌گویند فلان روز با فلان تیم مسابقه داریم.»

مظلومی ادامه می‌دهد: «با این روندی که تیم ملی در پیش گرفته، باشگاه‌ها پیشرفت نمی‌کنند. تیم ملی هم پیشرفت نمی‌کند و فوتبال ایران در جا می‌زند. باید فکری به حال این موضوع کرد. نمی‌شود که همیشه تیم ملی را آزاد بگذارند که هر وقت خواست بازی بگذارد و هر وقت خواست برنامه‌اش را عوض کند. یک برنامه بدهند و بگویند تیم ملی طبق این برنامه کار می‌کند. ما هم طبق همان برنامه برای خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.»

افشین قطبی که در چند روز گذشته بیش از همیشه با انتقاد مواجه شده، در یک برنامه تلویزیونی عکس‌ها و بلیت‌های جام جهانی را به نمایش گذاشته تا بالاخره پس از گذشت چند هفته از پایان جام جهانی به همه ثابت کند واقعا به آفریقای جنوبی رفته و بازی‌های جام را از نزدیک تماشا کرده است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 82217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    با سلام به آقاي مظلومي بفرماييد شما اگر مربي هستيد لطفا تيم خود را هدايت بفرماييد هر وقت نظري خواستند حتما با شما مشورت خواهد شد. لطفا اين موضوع را منعكس نماييد.
  • بدون نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    کمک مربی تیم ملی کره زیر دست مربیان بزرگی مثل گاس هیدینگ کار کرده آقای مظلومی هم سوابق و مدارک خودش را ارائه کند.در ضمن همیشه باید بهانه ای برای توجیه عدم توانایی و ضعفها وجود داشته باشد.
  • بدون نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    یک نفر حرف حق را زد که کدام سابقه درخشان قطبی در زمینه فوتبال منجر به انتخاب وی در سمت سرمربیگری تیم ملی شده است؟؟ بهتر است هوادارن وی سند رو کنند
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    چرا قطبی پاسپورتش رو نشون نداد؟ چون نمیشه پاسپورت رو با فتوشاپ درست کرد!
  • مرتضی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    این آقای مظلومی بهتره یاد تیم ابومسلم بیفته یا مس که چه بلای سره اون تیم ها در آورد. اگه می تونه استقلالو جمع کنه و به کار خودش برسه.خدا به داد استقلالیها برسه امسال !!!
  • ناشناخته IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای مظلومی شماهم مثل ما عادت می کنی . برانامه ریزی رو از ژاپن کره یاد بگیریم .
  • آرش IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    نمیدونم چرا نظر منو نمایش نمیدین؟؟؟؟؟ این آقا فقط برای اینکه تو این سه تا بازی استقلال نتیجه نگرفته داره به قطبی حمله میکنه مطمئن باشید عمر مظلومی در استقلال به نیم فصل هم نمیکشه که اخراج میشه
  • آرش IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۷
    0 0
    این بابا چون تو استقلال نتیجه نگرفته داره به قطبی حمله میکنه این بابا تنها تیم شهر مشهد ابومسلم رو فرستاد دسته یک حالا داره برای ما اظهار نظر میکنه ! مطمئن باشید تو استقلال هم تا نیم فصل ماندگار خواهد بود !