احمدی نژاد به تیم بیس بال آمریکایی تبریک گفت/ عباس عبدی: طرفداران حال و گذشته‌اش حق دارند خودکشی کنند

ایران نوشت:صبح دیروز در فضای مجازی با یک توئیت خاص آغاز شد. توئیت محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت های نهم و دهم و تبریکش به تیم بیس بال ردساکس امریکا! این اتفاق آنقدر عجیب بود که چند دقیقه پس از ارسال این توئیت تعجب و خنده و خشم مجازی‌ها را همراه داشت.

احمدی‌نژاد در توئیتش به زبان انگلیسی نوشت:«تبریک به تیم ردساکس و شهر بوستون برای قهرمانی در لیگ جهانی 2018.» دو عکس از بازیکنان رد ساکس که جام را گرفته بودند و شادی می‌کردند هم ضمیمه توئیت شده بود.

از طرفی به گزارش عصر ایران عباس عبدی در کانال تلگرامی اش نوشت:

در خبرها آمده بود که احمدی نژاد قهرمانی یک تیم امریکایی در ورزش بیس بال و ناشناخته برای ما به نام تیم ردساکس! در لیگ ۲۰۱۸ امریکا را تبریک گفت.به نظرم اگر همه حامیان گذشته و حال او، بویژه انان که از غیب هم در تایید این پدیده هزاره سوم کُد اوردند از شنیدن این خبر قالب تهی کنند و اگر هم نمردند و با قرص برنج یا شیوه دیگری خودکشی کنند انان را نباید سرزنش کرد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 822794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فجر IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    57 32
    این نشان از دید جهانی و باز دکتر و مغز کوچک و پوسیده شما داره
  • سعید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    44 12
    اولا یه توصیه به این خبرگزاری که عبدی و امثال عبدی رو مستمسک قرار ندهید و نظر قلبی خودتون رو به زبان خودتون بنویسید ضمنا آیا این خبر ارزش این همه مانور رو داشت مگه این که شما فقط و فقط در فکر تخریب شخصیت باشید که اگه خواننده فهیم باشه درک میکنه که تبریک نمیتونه مسئله بدی باشه ضمنا عبدی وشما کار نابجا و اشتباهی میکنید که در مورد دوستداران دکتر احمدی نژاد اینطور نظر میدید درج یا عدم درج این مطلب توسط سایت شما کاملا بی اهمیته
  • سعید FR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    0 0
    ای آنکه مدیریت جهان شعارت آسایشگاه روانی در انتظارت
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    0 0
    خیلی هم کار خوبی کرده درود بر احمدی نژاد و مشائی و بقایی اگه شرف داری پیام منو نشر میدی اگه شرف نداری که البته جای تعجب نداره