آشوب بزرگ والیبال در ارومیه / مشهدی‌ها فاتح دیدار جنجالی

دیدار جنجالی هفته ششم لیگ برتر والیبال در دورنالاریوواسی ارومیه، درحالی با برد پیام خراسان در برابر شهرداری ارومیه همراه بود که اشتباهات داور بازیکنان دو تیم را نیز به انتقاد واداشت. بعد از پایان این دیدار جنجالی قوچان‌نژاد و محسنی نیا سرمربیان دو تیم، مصطفوی وند ملی پوش سابق تیم ملی و بازیکنان هر دو تیم به شدت از قضاوت داور انتقاد کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته ششم لیگ برتر والیبال عصر جمعه با برد پیام خراسان در ارومیه پیگیری شد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۲هزار تماشاگر و با قضاوت کاویان برگزار شد، تیم پیام خراسان موفق شد در یک دیدار جنجالی ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست دهد.

مشهدی‌ها در این دیدار ست‌های دوم، سوم و پنجم را با امتیازات ۲۵-۲۰، ۲۶-۲۴ و ۱۵-۱۳ به سود خود به پایان بردند و در ست‌های اول و چهارم با امتیازات ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۳ به میزبان باختند.

با ثبت پنجمین شکست پیاپی شهرداری ارومیه، این تیم در کنار دورنا ارومیه و شهرداری تبریز کماکان در انتهای جدول باقی ماند.

از حواشی این دیدار به اشتباهات مکرر داوری، ۲ کارت قرمز برای دو تیم، قطع بازی در حدود ۳۰ دقیقه، اعتراضات بازیکنان و کادرفنی دو تیم و تماشاگران به قضاوت وی را به همراه داشت ضمن اینکه داور در لحظات پایانی بازی، بازیکنان دو تیم را به درگیری کشاند طوریکه در یک صحنه موسوی و مصطفوی وند از تیم مشهد و بازیکنان شهرداری به همدیگر و کادر فنی مقابل حمله ور شدند.

لیگ برتر والیبال

داوری در حد این دیدار نبود

جاوید محسنی نیا با انتقاد از نحوه قضاوت داور گفت: متاسفانه داوری این دیدار در حد لیگ برتر نبود و باعث این جنجال‌ها شد و هر دو تیم از داوری ناراضی بودند.

وی ادامه داد: امیدوارم فدراسیون در بازی های آینده از داوران بهتری استفاده کنند.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد وضعیت تیمش هم گفت: اگر انتظارها از تیم عادلانه بود و همه برد نمی خواستند اکنون از بازیکنان جوان استفاده می کردیم تا در آینده مثمرثمرتر باشند ضمن اینکه متاسفانه برخی جریانات مانع از جذب بازیکنانی چون مهدی مهدوی شدند.

لیگ برتر والیبال

داوری عامل اصلی جنجال بازی بود

قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد با مقصر دانستن داور در جنجال بازی گفت: متاسفانه شاهد  مدیریت ضعیف داور بودیم که بازی را به جنجال و حاشیه کشید با این حال در ست پنجم تنها به خاطر موی سپید ناظر بازی حاضر به ادامه دیدار شدیم.

سرمربی تیم پیام مشهد با انتقاد از سیاسی بازی مسئولین گفت: والیبال عشق و زندگی مردم ارومیه است که نباید به هر قیمتی  این عشق و زندگی را از آنان گرفت و مسئولین بدانند باید بجای سیاسی بازی، برای شادی و خوشحالی مردم این شهر و والیبال دوستان بکوشند.

وی ادامه داد: با افت والیبال شهرهایی چون ارومیه، گنبد و مشهد، والیبال ایران متضرر می شود.

داور بازی را به جنجال کشید

سعید مصطفی وند بازیکن پیام مشهد با انتقاد از مدیریت ضعیف داور و اشتباهات مکررش گفت: داور با اشتباهش این دیدار را به جنجال کشاند.

عکاس: امیرحسین ملازاده | گزارش: سینا پسران افشاریان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =