ترافیک پاییزی جاده چالوس از نوروز هم بیشتر است!

ایسنا نوشت:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بر اساس آمار اخذ شده از تردد شمارهای محورکرج-کندوان، مسافران در ۱۵ آبان ماه بیشتر از ۲۸ اسفند سال گذشته از محور کرج- چالوس به سفر رفتند.

 مهرداد جهانی گفت: بر اساس اطلاعات و آمار اخذ شده از تردد شمارهای منصوب در محور کرج- کندوان، در روز ۱۵ آبان بیش از ۱۶ هزار و ۵۲۴ تردد در منطقه پورکان جاده کرج- چالوس ثبت شده است، این درحالی است که در ۲۸ اسفند سال گذشته که مصادف با اوج سفرهای نوروزی هموطنان بود، ۱۶ هزار و ۲۱۸ تردد در این مقطع ثبت شده بود.

وی افزود: با وجود هشدارهای هواشناسی و اطلاع رسانی انجام شده مبنی بر بارش برف در محور کرج- کندوان، متاسفانه مسافران این مسیر اکثراً فاقد تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ و اقلام مورد نیاز سفرهای زمستانی بودند و این امر علاوه بر ترافیک سنگین موجب کندی تردد و توقف‌های طولانی در طول مسیر شد.

جهانی با اشاره بر ضرورت مدیریت سفر و پرهیز از سفرهای غیرضروری در مواقع بارش‌های شدید در محورهای کوهستانی، بر لزوم همراه داشتن  زنجیر  چرخ  و همکاری با نیروهای راهداری در طول سفر تاکید کرد و افزود: هموطنان عزیز قبل از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شده و با انتخاب مسیر مناسب سفر خود را مدیریت کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 823755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    9 4
    يك پا در اينجا و يك پا در شمال دارند ولي هميشه هم ناله مي كنند كه وضع مالي ما خراب است