«مرگ خاموش» بعد از ایران، در ارمنستان دنبال می‌شود

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب‌نژاد، پس از تهران در ارمنستان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد معظمی، کارگردان «مرگ خاموش»، درباره روند تولید این سریال گفت: «ضبط سریال «مرگ خاموش» پس از چندین ماه پیش‌تولید، از تابستان سال جاری در تهران آغاز شد. به دلیل تعدد لوکیشن و تصاویر مختلف اکشن، تصویربرداری این مجموعه تا سه ماه آینده همچنان در لوکیشن‌های مختلفی در تهران انجام می‌شود و پس از آن راهی ارمنستان می‌شویم.»

این کارگردان، انتخاب بازیگران فصل نخست این مجموعه تلویزیونی را کامل دانست و افزود: «تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و تا پایان این فصل بازیگر ایرانی دیگری به مجموعه اضافه نمی‌شود. البته نیاز به دو بازیگر خارجی داریم که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم. احتمالاً یکی از این دو بازیگر، از چهره‌های مشهور بین‌المللی‌ است که با عقد قرارداد نام او را بیان می‌کنم.»

معظمی در ارتباط با زمان پخش مجموعه «مرگ خاموش» گفت: «همه‌چیز به تصمیم ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده این مجموعه بازمی‌گردد. می‌توان با آماده شدن بیست قسمت نخست و فاز اول، پخش مجموعه را آغاز کرد و هم می‌توان منتظر ماند تا بیست قسمت فاز دوم مجموعه نیز آماده شود و سپس پخش را شروع کرد.»

«مرگ خاموش» در سه فصل متمادی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، واکاوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است. علاوه بر این، کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد، این سریال در صد قسمت به سفارش مرکز سیما فیلم و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

در مجموعه «مرگ خاموش»، سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل‌ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، پرویز فلاحی‌پور، حمید شریف‌زاده بازی دارند.
۵۷۲۴۴
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =