روایت شاهین ایزدیار از دیدار کاروان پاراآسیایی با رهبر انقلاب

شاهین ایزدیار گفت: وقتی رهبری از نتایج مسابقات ما در بازی‌های پاراآسیایی گفتنند شگفت زده شدیم.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از ظهر امروز مدال‌آوران کاروان پاراآسیایی جاکارتا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو داشتند.
شاهین ایزدیار ورزشکار طلایی این کاروان از احساس خوشاینداش در این دیدار گفت و عنوان کرد: صحبت و دیدن بالاترین شخصیت یک مملکت باعث خوشحالی و ایجاد شعف در تمام ورزشکاران می‌شود.
ملی پوش شنای کشورمان ادامه داد: در این دیدار مهم‌ترین اتفاقی که مرا شگفت زده کرد پیگیری مسابقات ما توسط رهبر بود، ایشان مرا به چهره نمی‌شناختند اما پرسیدند ورزشکاری که چندین طلا کسب کرده و من ایستادم و مقابلشان عرض ادب کردم.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب تلاش کردند تا با ایجاد امید وانگیزه به کاروان روحیه دهند و به وزیر توصیه کردند تا پیش از اتمام این دولت مزایا وحقوق ورزشکاران جانباز و معلول را پیگیری کنند تا میزان جوایز و حقوق ورزشکاران پاراآسیایی با آسیایی برابر شود.
ایزدیار خاطرنشان کرد: جمله‌ای که هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت این بود که رهبر انقلاب مارا پشتوانه مملکت خطاب کردند و گفتند برای ایران که دشمنان زیادی دارد ورزشکاران با ورزش امید را در کشور زنده می‌کنند.
طلایی‌ترین مرد کاروان پاراآسیایی جاکارتا در پایان گفت: از تمام مردم ایران بخاطر حمایت‌هایی که از من داشتند تشکر ویژه دارم و سپاس گذارم که با دعای خیرشان به ما امید وانگیزه می‌دهند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =