دغدغه‌های بازیکنان تیم‌ ملی‌ امید که باید به خاطر آن تاسف خورد/ از مشکل لباس گرم تا ترس از سرماخوردگی

بازیکنان تیم‌ملی امید پس از اتمام تمرین امروز این تیم با اصحاب رسانه گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم‌ملی امید در پایان تمرین امروز این تیم با اصحاب رسانه مصاحبه کردند که در ادامه اظهارات این بازیکنان را می‌خوانید:

محمدمهدی مهدی‌خانی، بازیکن تیم‌ملی فوتبال امید درباره شرایط این تیم اظهار کرد: شرایط اردویی خوب است و نسبت به اردوهای قبلی که زمین و محل اسکان خوبی در اختیارمان قرار نگرفته بود، وضعیت‌مان بهتر شده است. خدا را شکر بازیکنان همه دور هم جمع شدیم و آقای کرانچار هم امروز در تمرین تیم‌ ملی امید حضور پیدا کرد.

او افزود: تیم‌ ما کم کم در حال شکل‌گیری است و با استفاده از بازی مقابل عمان می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.

این بازیکن تیم‌ ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا واقعا زمین تمرین ملی شرایط خوبی دارد؟ گفت: امروز باران باریده و فکر نمی‌کنم در تهران زمینی باشد که بتوان در زمان بارش باران، در آن تمرین کرد. زمین شماره دو آکادمی‌ هم به ما نمی‌دهند و تیم‌ملی بزرگسالان در آن تمرین می‌کنند. باقی زمین‌ها هم شرایطشان به همین شکل است.

مهدی‌خانی درباره دلیل استفاده نکردن تیم‌ ملی امید از زمین شماره دو آکادمی فوتبال توضیح داد: معمولا در فیفادی‌ها اردو داریم که هم‌زمان با اردوی تیم‌ملی بزگسالان است. شرایط هم طوری نیست که دو تیم از آن استفاده کنند. ان‌شاءالله آن‌ها هم در مسابقات‌شان موفق باشند.

حمیدرضا طاهرخانی، دیگر بازیکن تیم‌ ملی امید درباره شرایط اردوی اخیر این تیم اظهار کرد: سه‌، چهار روز است که در اردو به سر می‌بریم. چند مرتبه به خاطر شرایط آب و هوایی و شرایط بد زمین تمرین مجبور شدیم در سالن تمرین کنیم. امروز کرانچار تشریف آوردند و امیدوارم شرایط به شکلی شود که عملکرد خوبی در مقدماتی المپیک داشته باشیم.

او افزود: شرایط از اردوی قبل بهتر است. الان هوا سرد است و امیدوارم شرایط را طوری فراهم کنند که بازیکنان سرما نخورند. بازیکنانی که در اردو حضور دارند، اغلب جزو بازیکنان اصلی تیم‌شان هستند و باید سلامت به تیم‌های‌شان برگردند.

این بازیکن تیم‌ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا لباس گرم به آن‌ها داده شده است؟ گفت: دیشب لباس آستین بلند و کلاه دادند ولی هوا خیلی سرد است و ممکن است باعث شود که سرما بخوریم.

محمد سلطانی‌مهر هم درباره شرایط تیم‌ ملی امید توضیح داد: اردوی خوبی بوده و سه‌روز به خاطر مشکل روادید کرانچار، او در تمرینات حضور نداشت. امروز او به تمرین آمد و خدا را شکر لژیونرها هم به جمع ما اضافه شدند. یک بازی خوب با تیم المپیک عمان داریم و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با آمادگی در مسابقات مقدماتی المپیک حضور پیدا کنیم تا بتوانیم پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

او درباره نیاز تیم‌ ملی امید به بازی‌های دوستانه گفت: یکی از مسائلی که در روند آماده‌سازی ما مهم است، بازی‌های دوستانه است. از فدراسیون می‌خواهم که بیش‌تر به تیم‌ملی امید کمک کند تا بتوانیم با قدرت به عنوان تیم‌ اول به المپیک صعود کنیم.

این بازیکن تیم‌ملی امید درباره تفاوت امکانات تیم بزرگسالان و امید توضیح داد: اگر امکانات‌مان بهتر شود، شرایط بهتر است. اصلی‌ترین مشکل ما زمین تمرین است که ان‌شاءالله در اردوهای بعد شرایط بهتر شود. محمد مسلمی‌پور هم به خاطر مشکل زمین مصدوم شد که باید MRI بگیرد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 824962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    0 0
    چرا بايد هر چي پول به كي روش بديم بدون هيچ پيشرفت اون وقت بقيه تيم ها با اين مشكلات دست و پنجه نرم كنند.چه فايده داشته پنجمين مربي گرانقيمت دنيا رو داشتن