طرح پلاک کوبی درختان لاهیجان آغاز شد

سرپرست واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان از اجرای طرح پلاک کوبی درختان به منظور شناسنامه دار کردن، ثبت اطلاعات هر درخت و دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط در شهر لاهیجان خبر داد.

الناز قانع در گفت و گو با خبرآنلاین گیلان افزود: این طرح به منظور شناسنامه دار کردن درختان و ثبت اطلاعات هر درخت شامل گونه و قطر بن درخت، سن تقریبی، ارتفاع، آفت و سایر اطلاعات اجرا می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای ممیزی درختان و فضای سبز پارک ها و بوستان های لاهیجان اطلاعات لازم برای برنامه ریزی رسیدگی و بهبود فضای سبز لاهیجان انجام خواهد شد.

سرپرست واحد فضای سبز شهرداری لاهیجان گفت: طرح شناسنامه دار کردن و پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگهداری از آنها در حال انجام می باشد.

وی افزود: لاهیجان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور بوده که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری می باشد که شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان برنامه هایی را برای حفظ و توسعه فضای سبز در دست اقدام دارند تا زیبایی های این شهر افزایش یابد.

وی از شهروندان و گردشگران خواست تا با مشارکت در حفظ و نگهداری درختان سطح شهر، علاوه بر ‏تشویق سایرین به حفظ فضای سبز، هرگونه تخلفی را در خصوص قطع درخت و آسب به فضای سبز شهری به اداره ارتباطات شهرداری با تلفن ۱۳۷ اطلاع دهند.

قانع اضافه کرد: طرح پلاک کوبی درختان شهر لاهیجان از بلوار شهید مطهری و خیابان شهید رجایی آغاز شده و در سایر خیابانها و بوستان های شهر هم انجام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    تو گلسار رشت پلاک کوبیدند و باز هم بریده میشه، اونهم برای اینکه جلوی دید ساختمان تازه ساز رو باز کنند
  • مجید IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    در ارومیه به درختان خشک شده هم پلاک می زنند