نماینده مردم کرمان: بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران زیاد است/ اوراق مشارکت هم کارگشای بدهی دولت نیست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوراق مشارکت هم کارگشای بدهی دولت نیست گفت: توزیع اعتبارات در سطح کشور عادلانه نیست و مشاهده می‌شود که با لابیگری به بعضی استان‌ها منابع بیشتری داده می‌شود.

محمدمهدی زاهدی امشب در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دفتر استاندار کرمان اظهار داشت: بدهی وزارت راه و شهرسازی به پیمانکاران آنقدر زیاد است که اوراق مشارکت هم کارگشا نیست.

وی با بیان اینکه برای بعضی پروژه‌ها تا سه دفعه مناقصه گذاشته شده است تصریح کرد: با شرایط موجود هیچ پیمانکاری حاضر به شرکت نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جاده کرمان-چترود-راور-دیهوک یک جاده ترانزیتی است که نیامند تامین اعتبار است گفت: این محور، یک پروژه ملی است.

وی با بیان اینکه سال قبل فقط 18 هزار تن قیر به استان کرمان اختصاص داده شد افزود: متاسفانه این میزان امسال به سه هزار تن کاهش پیدا کرده است.

زاهدی با اشاره به اینکه با این مقدار قیر نمی‌شود کاری انجام داد تصریح کرد: توزیع اعتبارات در سطح کشور عادلانه نیست و مشاهده می‌شود که با لابیگری به بعضی استان‌ها منابع بیشتری داده می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز هست وزارت راه و شهرسازی در بحث مسکن مهر با جدیت وارد شده تا مشکلات مردم حل شود گفت: مردم مستضعفی در این پروژه‌ها ثبت‌نام کردند و پول دادند اما همچنان بی خانه و بلاتکلیف هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت بلیط قطار دو سه هفته‌ای است افزایش پیدا کرده است افزود: این در حالی است که هیچ امکاناتی اضافه نشده و کیفیت ریل قطار از کرمان تا یزد مناسب نیست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 825262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =