چند تصویر از حرکت انسان‌دوستانه امروز استقلالی‌ها

بازیکنان و مدیریت باشگاه استقلال با حضور در موسسه خیریه محک حضور یافتند و با کودکان سرطانی فوتبال بازی کردند.

به گزارش "محک"، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال همراه با وینفرد شفر، سرمربی این تیم و بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی از موسسه محک بازدید و با کودکان حاضر در آن دیدار کردند.

کودکان و نوجوانان بستری در بخش‌های بیمارستان و اقامتگاه که از دیدن استقلالی‌ها ذوق‌زده شدند، با آنها عکس یادگاری گرفته و از تجربه‌های تماشای فوتبالشان صحبت کردند. مبارزان کوچکی که طرفدار این تیم بودند از دیدن بازیکنان محبوب‌شان ابراز خوشحالی کردند و طرفداران تیم رقیب با آنها مشغول کری‌خوانی شدند. یکی از کودکان استقلالی، مهدی رحمتی را باتجربه‌ترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران دانست و با خسرو حیدری درباره سانترش برابر پیکان گفت‌وگو کرد.

در طی این دیدار، بنیانگذار، مدیرعامل و برخی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره محک به رسم قدردانی از حضور صمیمی سرپرست باشگاه استقلال، سرمربی تیم و بازیکنان، تابلوی نقاشی را که توسط کودکان حامی محک نقاشی شده بود به باشگاه استقلال اهدا کردند و بازیکنان این تیم نیز پیراهن امضا شده خود را به محک هدیه دادند. در پایان این برنامه امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره مسئولیت اجتماعی ورزشکاران گفت: "خیلی خوب است که همه ما و مردم به مؤسسات خیریه‌ای مثل محک کمک کنیم و همراهی‌مان را با این اقدام نشان دهیم."

وینفرد شفر سرمربی استقلال نیز درباره تجربه حضورش در محک گفت: "حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کار خیلی سختی است و از تمام افرادی که برای این کودکان کاری انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم."

قدردان همراهی تمام یاوران محک هستیم که در روزهای سخت درمان کودکان مبتلا به سرطان، لبخند شادی و امید برای بهبودی را به فرزندان‌مان هدیه می‌کنند. باور داریم زیر این سقف فارغ از آبی یا هر رنگ دیگری، عشق و مهربانی مهم‌ترین رکن است و امیدواریم با تداوم یاری نیکوکاران سرزمین‌مان تعداد بیشتری از کودکان‌مان گل پیروزی‌شان در برابر سرطان را وارد دروازه این حریف سرسخت کنند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =