اولتیماتوم وزیر نفت به صاحبان خودرو: تا ۲۴ آذر فرصت دارید کارت سوخت بگیرید

فارس نوشت: وزیر نفت گفت که شرکت پخش اطلاعیه داده که کسانی که کارت سوخت را گم کرده اند، تصمیم بر این شده که در زمانی که در آینده اعلام می‌شود همه کارت سوخت بگیرند، چرا که می خواهیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم و بحث‌مان اصلا افزایش قیمت یا سهمیه بندی نیست و از شنبه سوم تا ۲۴ آذرماه مشخصات را بگویند تا کارت برایشان صادر شود.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا مسعود کرباسیان را برای ریاست شرکت ملی نفت انتخاب کردید، گفت: خیلی کار خوبی کردیم، او بهترین فردی بود که می توانستیم انتخاب کنیم.

وی درباره استفاده مجدد از کارت سوخت، تصریح کرد: شرکت پخش اطلاعیه داده که کسانی که کارت سوخت را گم کرده اند، تصمیم بر این شده که در زمانی که در آینده اعلام می‌شود همه کارت سوخت بگیرند، چرا که می خواهیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم و بحث‌مان اصلا افزایش قیمت یا سهمیه بندی نیست و از شنبه سوم تا ۲۴ آذرماه مشخصات را بگویند تا کارت برایشان صادر شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش قیمت‌ حامل های انرژی، گفت: این بحث باید در مجلس مطرح شود و در آنجا تصمیم گیری کنند. نمی گوییم ارائه کارت سوخت به تنهایی می تواند جلوی قاچاق سوخت را بگیرد، اما میزانش را کاهش می دهد.

۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 826866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    0 0
    وزير ارتباطات گفته كارت شتاب قراره بعنوان كارت سوخت هم استفاده شود - درسته ؟ جرفها دوگانه هست تكليف مردم رو مشخص كنيد