شهردار کرج :در توسعه ناوگان موفق نبوده‌ایم

شهردار کرج با تاکید بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل عمومی کرج گفت: در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر موفق عمل نکرده‌ایم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی اصغر کمالی‌زاده در جلسه معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک در مدیریت شهری اهمیت به سزایی دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد کمبودهای جدی در این بخش بوده‌ایم که این کمبودها عقب ماندگی جدی حوزه حمل و نقل در مقایسه با سایر حوزه‌های شهرداری کرج را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه سوم توسعه بنا بود سیستم حمل و نقل عمومی سهم 75 درصدی در جابجایی شهروندان کرجی داشته باشدT ولی این هدف حتی در برنامه ششم توسعه نیز محقق نشد.

شهردار کرج ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج موفق عمل نکرده‌ایم و بیش از شش سال است که حتی یک اتوبوس جدید به این سیستم اضافه نشده است.

کمالی زاده ادامه داد: مشکلات لاینحل کرج در بخش حمل و نقل عمومی نتیجه عملکرد ضعیف سال‌های گذشته در این حوزه است.

وی در ادامه با اشاره به ضعف زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل عمومی کرج گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های مناسب برای توسعه  سیستم حمل و نقل عمومی مثل اصلاح هندسی تقاطع‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌ها، ایجاد مسیر پیاده‌روی و دوچرخه سواری در شهر و همچنین مسیر مناسب برای راه‌اندازی خطوط بی آر تی وجود ندارد.

کمالی‌زاده افزود: بدون شک ایجاد این زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی کرج یک شبه امکان پذیر نیست و نیازمند برنامه‌ریزی، اختصاص اعتبار مناسب و اجرای طرح‌های کاربردی است.

شهردار کرج با اشاره به انتخاب احمدی نژاد به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد هم در حوزه فنی و عمرانی و هم در حوزه حمل و نقل کارنامه درخشانی دارد و به علاوه طی چندماهی که به عنوان سرپرست شهرداری خدمت می‌کرد، عملکرد رضایت‌بخشی داشته است.

وی تصریح کرد: آقای احمدی نژاد گزینه دو معاونت دیگر شهرداری هم بود ولی با توجه به تجربه و تخصصی که در حوزه حمل و نقل دارد، به عنوان معاون این حوزه انتخاب شده و امید است این انتصاب نتایج مثبتی برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

کمالی زاده گفت: بدون شک با حضور آقای احمدی‌نژاد در معاونت حمل و نقل، شاهد پیشروی طرح‌های این حوزه در بازه زمانی مناسب و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی شهر خواهیم بود.  

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 827229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین AE ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    میشه لطفا بگید تو کدوم زمینه موفق بودید؟ کرج به یک روستای وسیع تبدیل شده واقعا بدون امکانات شهرداری فقط از یک خیابان محله ما سالیانه حدود 20 میلیارد درآمد از محل فروش تراکم میگیره آخر سال یه بار جدول کنار خیابون رو رنگ آمیزی میکنه