همدلی بر پایه منطق، راه برون‌رفت شورای شهر بیجار از بن‌بست

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بیجار گفت: همدلی و همزبانی با پایه منطق، راه برون رفت شورای اسلامی بیجار از مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، مراسم تحلیف عضو جدید دوره شورای اسلامی شهرستان بیجار در محل سالن جلسات شورای شهر با حضور اعضای شورا و اصحاب رسانه برگزار شد و حاجعلی افشاری، صحن مقدس شورای شهر بیجار را عاری از مسائل سیاسی خواند و عنوان کرد: جایی برای حاشیه در صحن شورای اسلامی وجود ندارد و تمامی تصمیمات اخذ شده عاری از مسائل سیاسی و حزبی بود است.

وی افزود: سیاست شورا بر پایه تعاملات دو سویه بوده است و تمامی جوانب اقتصادی اجتماعی سیاسی و... با نگاه به دفاع از حقوق شهروندان اجرا خواهد شد.

منتخب مردم در شورای شهر اضافه کرد: دست وپنجه نرم کردن با مشکلات مالی بسیار سخت بود و از توان شورا خارج است.

افشاری راه برون رفت شوراشهر بیجار از مشکلات عدیده گذشته را، همدلی وهمزبانی خواند و اظهار داشت: همدلی وهمزبانی برپایه منطق، راه برون رفت شورا از مشکلات است.

نایب رییس شورای شهر بیجار افزود: تضارب آراء در تمامی جمع ها، حتی در جمع دو نفره هم به چشم می خورد و می تواند افق های جدیدی را به روی ما بگشاید.

در ادامه امیر عباس طهماسبی منتخب مردم در شورای اسلامی بیجار گفت: اتحاد وهمدلی با هدف پیشرفت شهرستان راهی برای ادای دین ما به مردم است.

وی با انتقاد از مغفول ماندن ارتباط با اصحاب رسانه گفت: رسانه رکن چهارم دموکراسی است و باهدف بازتاب فعالیت های شوای اسلامی باید از این ظرفیت بهره جست.

در پایان امیر عباس طهماسبی پس از سوگند یاد کردن، به عنوان عضو شورای اسلامی شهرستان بیجار معرفی شد و از زحمات ۱۴ ماهه  مازیار توکلی قدر دانی گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =