ابراز رضایت نماینده مجلس از روند ساخت بیمارستان جدید دورود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند ساخت بیمارستان جدید دورود بر ضرورت تسریع در روند احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوایی این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجید کیان پور پس بازدید از پروژه بیمارستان جدید شهر دورودضمن تاکید بر ضرورت تسریع در روند احداث این بیمارستان در خصوص آخرین وضعیت آن گفت : خوشبختانه اقدامات اولیه از جمله نقشه برداری و پی کنی زمین بیمارستان آغاز شده است و انتظار می رود با پیگیری های لازم از سوی کارفرما، مجری و سایر دستگاه های ذیربط خللی در  روند احداث آن ایجاد نشود.

بیمارستان جدید یک مطالبه عمومی است

وی با اشاره به اهمیت این پروژه افزود:  بیمارستان جدید یک مطالبه عمومی است که می تواند نقش مهم و به سزایی در کاهش مشکلات درمانی شهرستان دورود داشته باشد که به همین دلیل نیز تمام تلاش خود را برای احداث آن به کار خواهم گرفت.

لازم به ذکر است مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهر دورود ۲۰ تیرماه سال جاری با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کانون امام علی(ع) برگزار شد که در این مراسم دکتر قاضی زاده هاشمی اعلام داشت اگر پیگیری های مهندس کیان پور نبود کلنگ احداث این بیمارستان هرگز به زمین زده نمی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 829033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =