جلسه پرسش و پاسخ انجمن اسلامی مستقل دانشگاه سمنان و بسیج دانشجویی این دانشگاه که با حضور دکتر محمدعلی رامین برگزار شد با تنش هایی همراه بود.

در این جلسه، دانشجویی به نامه رامین به سید محمد خاتمی درسال هشتاد اشاره کرد که در آن از آقای خاتمی خواسته بود در اوج محبوبیت این مفام را ترک کند و در انتخابات کاندیدا نشود، این دانشجو در ادامه پرسید:«حالا که شما از محبوبیت آقای احمدی‌نژاد حرف می زنید بهتر نیست که ایشان هم در اوج محبوبیت کنار بروند؟»

رامین در پاسخ به این سئوال گقت:«آقای خاتمی برای محبوبیت و شهرت هر امتیازی می‌دادند، در حالی که احمدی نژاد این گونه نیست.من نامه مشابهی هم به آقای هاشمی نوشتم.»

وی ادامه داد:«شخصیت هایی مثل هاشمی ‏٬ خاتمی و میر حسین موسوی بهتر است تجربیاتشان را در سطح بین المللی نشان دهند.این آقایان می توانند رئیس جمهور اقغانستان شوند.»


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 8345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لاله IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۴
    8 2
    بابا راست می گه بنده خدا تا امثال ایشان و خانم رجبی هست به آقای خاتمی وآقای هاشمی و آقای موسوی نیاز نیست که!! خدا رو شکر که آقای احمدی نژاد امتیاز نمی ده اما به عنوان پاداش نفری 500 هزار تومان ناقبل به کارمندهای تربیت بدنی می ده سیب زمینی می ده عیدی می ده اونم تو این 4 سال نه دم انتخابات فقط! از مدیران که به شکل زشتی از ورزش بیرون رانده شدن دلجویی می شه!! اینها اسمش امتیاز نیست که رحمت واصله است!