« باید برنده باشیم.» پرویز مظلومی این جمله را می گوید. سرمربی استقلال پیش از بازی با استیل آذین این جمله را می گوید.

تیم او در سه هفته اول لیگ 4 امتیاز از دو بازی خارج از خانه گرفته و حالا پیش از دومین بازی خانگی خود به خوبی می داند اگر این بار هم او نتواند پیروزی را به طرفدارانش در خانه هدیه کند سرانجامش شباهت زیادی به تیم سه فصل قبل ناصر حجازی پیدا می کند. حجازی که تیمش درست از 4 هفته نخست ، دو شکست ، یک تساوی و یک برد داشت . سرانجامی کابوس بار برای حجازی و فتح الله زاده که پایانش سیزدهمی استقلال در پایان آن فصل شد.

البته مظلومی ایمان دارد می تواند تیمش را تغییر دهد. او که استقلال را با تغییراتی وسیع در اختیار گرفته در این باره می گوید:« این قدر انگیزه داریم که مطمئنم بچه ها برابر استیل آذین فقط می روند که دل هواداران را شاد کنند. بازی هم در ساعات بعد از افطار برگزار می شود و این باعث خواهد  شد تا جمعیت زیادی از هواداران ما در ورزشگاه حاضر باشند . این اتفاق جذابیت بازی را بیشتر می کند. ما باید به دنبال اولین پیروزی خانگی باشیم هرچند رقیب بزرگی را پیش روی مان می بینیم.»

مظلومی درباره شرایط تیمش می گوید:« به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشته و تقریبا از نیمه زمین به جلو ، اسکلت تیم فصل قبل مان تغییر کرده است و چند هفته ای زمان نیاز داریم تا بتوانیم با هم هماهنگ شویم. بازیکنان ملی پوش من در این مدت حتی 10 جلسه هم با سایرین تمرین نکرده اند اما امیدوارم شرایط مان روز به روز بهتر شود. بازیکنان خارجی جدید تیم اگر در قالب تیم جا بیفتند ، وضعیت مان بهتر خواهد شد اما این ها نیاز به زمان دارد. هنوز باید چند هفته ای را تماشاگران تحمل کنند تا استقلال واقعی شکل بگیرد. ما فعلا به انسجام تیمی نرسیده ایم اما روند حرکتی مثبتی داریم. »

او درباره شرایط فنی بازیکنان مصدومش هم گفت:« ما نمی دانیم که آیا مجتبی جباری به این بازی می رسد یا نه. او به تمرینات گروهی برگشته اما هنوز نمی توانیم در استفاده از این بازیکن عجله کنیم. غیر از مجتبی ، میلاد میداودی را هم داریم که امیدوارم تا زمان بازی ، دستش مشکلی نداشته باشد. مجیدی و برهانی هم شرایط شان مشخص نیست و این برگترین تردید ما برای انتخاب نفرات اصلی است.»

مظلومی درباره بازیکنان برزیلی تیمش هم گفت:«  لوئیز به تمرینات برگشته. او یک مشکل کوچک با باشگاه داشت که برطرف شده. سانوتس هم روز به روز بهتر شده و کم کم به شرایط مسابقه نزدیک شده است. »

سرمربی استقلال درباره کمیته فنی استقلال و موضوع احتمال اختلاف با ناصر حجازی هم گفت:« زبان فوتبال یکی است؛ ما مربیان به خصوص مربیانی که به شرایط استقلال در ادوار مختلف آگاه هستیم، خیلی راحت حرف همدیگر را می‌فهمیم. در کمیته فنی به اتفاق حجازی، رجبی، منصور پورحیدری، مرتضی محصص و... خیلی ساده صحبت‌های فنی لازم را انجام داده و از تجارب یکدیگر استفاده می‌کنیم. تمام مشکلات و مسایل را می‌توان با صحبت کردن حل کرد چرا که زبان مشترک داریم.  اگرچه من نفر اول کادرفنی هستم اما از راه نمایی های این بزرگان استقبال می کنم.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =