می گوید ارتباطی به او ندارد که واعظی آشتیانی حالا عضوی از هیئت مدیره استیل آذین شده است.

بازیکنان فصل گذشته استقلال که به دلیل اختلاف با مدیریت وقت این باشگاه مجبور به جدایی و پیوستن به تیم استیل‌آذین شدند حالا امیررضا واعظی آشتیانی را در هیات مدیره تیم جدیدشان می‌بینند.سیاوش اکبرپور یکی از این بازیکنان است.او در این مورد می گوید:« تغییرات مدیریتی تصمیمی است که هیأت مدیره می‌گیرد و این موضوع ربطی به بازیکنان ندارد. درباره حضور مدیرعامل سابق استقلال در هیأت مدیره استیل‌آذین نظری ندارم چون این اتفاق فرقی به حال من ندارد.»
اکبر پور که زیاد دوست ندارد تا در این مورد حرف بزند ادامه صحبت هایش را به بازی امشب استیل آذین مقابل پیکان می کشاند ومی گوید:« پس از تساوی خانگی مقابل مس کرمان باید از پیکان امتیاز بگیریم. البته آنها به دلیل اینکه مقابل استقلال بازی را باخته اند انگیزه زیادی مقابل ما دارند.پیش بینی من شکست دادن پیکان است مگر اینکه اتفاقات دیگری که آن را به فوتبال ربط می دهند بیفتد.»

اکبرپور در پایان اشاره ای هم به غیبت علی کریمی در تیم می کند و امیدوار است تا با رفع سوء تفاهمات این بازیکن به ترکیبا استیل برگردد.او می گوید:« کریمی از بازیکنان بزرگ استیل‌آذین است که نبودش قطعا در تیم تأثیرگذار است. امیدوارم هرچه سریعتر سوءتفاهم میان او و مدیرعامل باشگاه برطرف شود و به تیم برگردد.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 86406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =