واحد مرکزی خبر نوشت:

اعضای تیم ملی فوتبال دختران شیلی مدال طلای خود را به معدنچیان محبوس در معدن طلای این کشور هدیه کردند. تیم فوتبال دختران شیلی مدال طلای خود را در بازیهای المپیک جوانان سنگاپور کسب کرده بودند ولی ترجیح دادند مدالهای رنگین خود را به سی و سه معدنچی تقدیم کنند که در معدن طلای شمال شیلی گرفتارشده اند.

اعضای تیم فوتبال دختران شیلی هدف از تقدیم مدال طلا را تقویت روحیه هموطنان محبوس خود تا پیروزی نهایی آنان توصیف کردند. گروهی از معدنچیان شیلی در پی ریزش معدن طلا در پنجم اوت در عمق هفتصدمتری زمین محبوس شدند. براساس گزارش ها همه آنها زنده هستند اما عملیات نجات آنها احتمالا چند ماه بطول خواهد انجامید. به گزارش خبرگزاری آلمان به نقل از پائولا هینوجوسا دروازده بان تیم فوتبال دختران شیلی،اعضای این تیم در همه اوقات به فکر معدنچیان گرفتارشده هستند.

وی همچنین افزود "ما جز تقدیم طلا چیزی دیگری ندریم که به آنها هدیه کنیم." یکی دیگر از فوتبالیست های تیم دختران شیلی گفت، شنیدن اخبار نگران کننده و هولناک مربوط به محبوس شدن معدنچیان سبب شد ما بیشتر تلاش کنیم که بتوانیم مدال طلا را ازآن خودکنیم و امیدواریم تا پیش از کریسمس آنها نجات پیدا کنند و به جمع خانواده های خود بر گردند. مسئولان تیم ملی فوتبال دختران شیلی از اقدام انسان دوستانه اعضای این تیم تمجید کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 87325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =