۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۷

رسانه‌های آفریقای جنوبی از قتل وحشتناک زن و شوهری میانسال خبر داده و اعلام کردند، او با ادعاهای رفتار شیطانی والدینش برای کشتن آن‌ها آدم‌کش اجیر کرد.

به گزارش ایسنا، تابو سلپه 21 ساله دوست این پسر جوان در مصاحبه‌ای با روزنامه‌های آفریقای جنوبی یادآور شد: زاهد پسر خوب و خوش اخلاقی بود. چنین رفتاری از او بعید به نظر می‌رسد. من تصور می کنم ادعای شیطانی بودن والدینش در مورد او صادق است. شیطان بر او مسلط شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام رسانه‌های آفریقای جنوبی ، اجساد حنیف 43 ساله و مکدا 37 ساله که اصالتا هندی هستند، روز گذشته در منزل مسکونیشان در منطقه استاندرتون در حالی که غرق در خون بودند، توسط پلیس کشف شد. این دو نفر با وارد آمدن بیش از 20 ضربه چاقو در سینه و گردنشان کشته شده اند.

در گزارش پلیس به این موضوع اشاره شده است که خواهر و برادر 9 و 12 ساله این پسر در زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشتند و پسر جوان پس از به قتل رسیدن والدینش به دست آدم‌کش اجیر شده خودروی خانواده‌ را سرقت کرده بود که 14 کیلومتر دورتر از محل جرم با ایست پلیس بازداشت شد، اما تاکنون از قاتل اصلی خبری در دست نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 91045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =