۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۳

رئیس جمهور آمریکا نسبت به برنامه ضد اسلامی تری جونز، کشیش فلوریدایی که قصد دارد مراسم قرآن سوزی راه بیندازد هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی نیوز، به دنبال اوج گرفتن خشم مسلمانان جهان از قصد کشیش آمریکایی برای قران سوزی، اوباما از تری جونز خواست از این اقدام که جان آمریکاییها را به خطر می‌اندازد، صرفنظر کند.

رییس جمهور آمریکا در گفتگو با برنامه صبح به خیر آمریکای این شبکه خطاب به این کشیش آمریکایی گفتاگر او صدای مرا می‌شنود امیدوارم این را بفهمد که آن چه او قصد انجام آن را دارد کاملا در تضاد با ارزش‌های ما به عنوان مردم آمریکا است.

وی ادامه داد که دلم می‌خواهد او به عنوان یک نکته حساس عملی این را بفهمد که این کار می‌تواند جان مردان و زنان جوان یونیفورم پوش ما را شدیدا به خطر بیاندازد.

این کشیش فلوریدایی که تری جونز نام دارد و در کلیسایی در شهر کوچک گینزویل در ایالت فلوریدا موعظه می‌کند، گفته است که می‌خواهد در سالگرد حادثه ‪ ۱۱سپتامبر دست به این اقدام موهن بزند.

این اظهارات کشیش فلوریدایی که فقط ‪ ۵۰پیرو دارد واکنش‌های زیادی را در همه دنیا بر انگیخته و موجب شده تا بسیاری از مقامات آمریکایی نیز زبان به نکوهش او بگشایند .

اوباما در ادامه سخنان خود گفت من امیدوارم که او به آن چه که ملائک بهتر به او می‌گویند گوش بدهد و بفهمد که کاری که او به آن مشغول شده عملی است مخرب و ویرانگر.

دولت آمریکا که روزانه دهها مسلمان را در این کشور به بهانه‌های واهی دستگیر و بازداشت می‌کند در مقابل این تلاش آشکار کشیش آمریکایی می‌گوید که او تا زمانی که جرمی مرتکب نشده، آزاد است و او ابتدا باید دست با اقدام موهن خود بزند تا ما بتوانیم او را دستگیر کنیم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 91272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۰
    0 0
    اولا همه واقعه هلاک شدن کسانی که به خانه خدا حمله کردند را توسط پرندهها .به یاد دارند.چه برسد به قران.در ضمن امریکاییها مخصوصا صهیونیست اینقدر انذلال پیدا کردند که بر همهگان روشن و هویداست.به امید ظهور